ArKos Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 wyjmujesz pompę z koszyka w baku i zamiast niej dajesz wężyk aż do sitka w miejscu gdzie jest filtr paliwa dajesz zewnętrzną pompę z c20ne i obok filtr kostkę pompy z baku sprowadzasz na dół, przedłużasz i podłączasz do zewnetrznej uważaj na biegunowość - brązowy w oplu to masa musi działać drugie wyjście: kupujesz pompę do baku z nexii/lanosa/tigry/innego co ma wielopunkt wyciągasz starą pompę z koszyka, wkładasz nową i tyle - działa   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-4613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Boskiwjk, Polecam Ci drugie rozwiązanie Arkosa, będzie chyba najbardziej schludnie i bez drutu   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-4628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Wasyl, a będzie dawała radę jak pompa z ori gsi??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-4630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Boskiwjk, jakbyś poczytał, to byś wiedział, że WSZYSTKIE oplowskie pompy od MPI mają 3 bary - zarówno taka z tigry 1,4 16v poprzez taką z gsi a na 3.0v6 skończywszy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-4631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 nie będę zakładał nowego tematu bo szkoda robić bałaganu, a to jednak też dotyczy tytułu, a mianowicie, wczoraj próbowałem zdjąć stelaż metalowy na wtryski... wypiąłem 4 zatrzaski ( po 1 na wtrysk) i odkręciłem 4 śruby trzymające ten stelaż z kolektorem... próbowałem jakoś to lekko wyjąc jednak nie udało się, nie chce na siłę wydzierać bo mogę wtryski uszkodzić... jakbyście poradzili jak to zdjąć, byłbym wdzięczny.. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 nie uszkodzisz wtrysków wtryski mają oringi i najwidoczniej skleiły się z kolektorem i listwą proponuję: założyć zatrzaski na wtryski wyszarpnąć na zasadzie przód-tył całą listwę razem z wtryskami zdjąć zatrzaski powyjmować kolejno wtryski z listwy w ASO jeden oring kosztuje bodajże 1.50zł   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 wczoraj zobaczyłem iż przewód co idzie przy progu od strony kierowcy w miejscu łączenia progu i przedniego nadkola jest przewiercony... jest to przewód co idzie do filtra węglowego, co można z tym zrobić .. idzie tam jakieś ciśnienie... muszę wymienić go czy tylko czymś owinąć??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 z tym filtrm jest tak: od filtra węglowego biegnie do elektrozaworu par paliwa na silniku a z niego do przepustnicy jesli przestrzeli się między przepustnicą a zaworem to bedzie dostawał lewe powietrze i kicha przed elektrozaworem nic sie nie dzieje - zawór otwiera sie raz na jakiś czas i w wiekszym zakresie obrotów więc nie poczujesz przewód co idzie przy progu od strony kierowcy w miejscu łączenia progu i przedniego nadkola to nie będzie ten z filtra moim zdaniem filtr jest pod akumulatorem i z niego leci przu lewej przedniej podłużnicy ten wężyk a nie przy progu czy to nie ze spryskiwacza tylnej szyby przypadkiem jest?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 ArKos, sprawdziłem dziś to dokładnie leci to mniej więcej tutaj... taki szkic ta czerwona linia oznacza gruby przewód, pomarańczowa cienki.. właśnie ten gruby jest przewiercony, leci on do górnego wyjścia z filtra na wysokości przewodu hamulcowego wchodzi w oplot już, a na reszcie długości normalny gumowy czarny...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5233 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 aaaaaaaaaaa no to to może być dopływ do filtra z baku to nie moze być przyczyna niewłasciwej pracy silnika, u mnie wcale go nie było, zawór dostawał powietrze a nie opary z filtra - silnik jak zegarek cykał ten drugi to nie za bardzo umiem skojarzyć do czego mógłby byc Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/page/2/#findComment-5234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się