Gość Boskiwjk Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Panowie potrzebuję takiej informacji.. czy muszę zmieniać też całą główną wiązkę z auta dawcy ( chodzi mi o tą z bezpiecznikami, stacyjką, nawiewami, zegarkiem itp), bo wiadomo tę z kompem co idzie do listwy wtryskowej to muszę zmienić Przełożył bym całą, odrazu bym wrzucił deskę z gsi, z checkiem, ale przy cewce jest trochę poszarpana i boję się, ze nie dojdę z nia do ładu.. z mechaniką nie mam problemu, ale na elektryce się nie znam, więc wole zapytać, co by 100 razy tego nie robić   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Boskiwjk, nie zmieniasz wiązki od auta, zostaje twoja stara. Jedyne co to musisz poprzekładać przewody w tej okrągłej wtyczce kolorami.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 jak wyżej, w razie problemów z podłączeniem digiego też mam rozpiskę kolorów   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 fifek, czyli tak główna wiązka zostaje z 1,6... tylko muszę poprzekładać przewody w tej okrągłej wtyczce co jest koło cewki... dobrze zrozumiałem??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 tak jeśli wtyczki byłyby inne to poobcinaj wtyczki, kup uniwersalną wtyczkę w motoryzacyjnym (damsko-męska) i kolorami połącz   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 tak, łaczysz kolorami wiazki silnika i kabiny za pomoca tej okragłej kostki przy cewce   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 przy wyciąganiu silnika napotkałem taki problem... sworzeń wahacza jest "dziwnie" przymocowany do wahacza, u siebie w gsie miałem 3 śruby, tu zaś są jakieś prasowanki czy cuś w związku z tym moje pytanko czy różnią się jakoś wahacze z gsi i ten z 1.6 jeżeli nie to czy mogę założyć na sworznie z 1,6 mcperson z gsi?? bo pierwszy raz widze tak zamontowane sworznie, w ogóle nie ma żadnej śruby ani nic do odkręcenia, wygląda jakby było sprasowane z wahaczem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 sworznie były oryginalnie nitowane do wahaczy i (tu mi sie wydaje) jak kupuje sie nowe to tez sa na nity. Wystarczy rozwiecic i przykrecic nowy. Nie ma zadnej róznicy w wahaczach mały/duzy blok   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 szymon 1587cm3, jak się kupuje to są śrubki z nakrętkami. Fabryka nituje, jednak lepiej jest nity pościna diaxą niż je rozwierca, no chyba że mamy do dyspozycji porządną wiertarke stołową.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Boskiwjk Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 jakoś wszystko idzie do przodu... aktualnie mecze się z pompą paliwa, panowie potrzebuje szybkiego i łatwego przepisu na upchanie pompy zewnętrznej z c20ne... bo nie chce mi się zmieniać baku i wszystkiego, bo doczytałem ze c16nz ma pompę w baku, ponoć odkręca się ja z wycięcia w podłodze, czy da się do baku i wszystkich rurek z 1,6 upchać jakoś sprawnie tę pompę?? Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/966-swap-c16nz-na-c20ne/#findComment-4612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się