Gość elabe Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Pas bezpieczeństwa jest zbyt wysoko zainstalowany i podczas jazdy przesuwa się z ramienia na szyję co jest bardzo niewygodne. Sprawdziłam wszystkie możliwe dla mnie ustawienia fotela, ale nic to nie daje. Czy istnieje jakakolwiek możliwość zmiany tej sytuacji we własnym zakresie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Nie ma tam żadnej regulacji góra-dół na słupku środkowym gdzie jest pas?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elabe Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Nie ma tam żadnej regulacji góra-dół na słupku środkowym gdzie jest pas? niestety w tym modelu nie ma   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 elabe, to jeżeli nie ma też wystarczającej regulacji na fotelu to chyba pozostaje podusia pod tyłek - nie wiem tylko czy tak można i nie stwarza jakiegoś zagrożenia w razie wypadku ale to już bardziej doświadczeni w tych sprawach niech się wypowiedzą. PS. Zdaje mi się jednak, że takie coś nie powinno mieć miejsca w nowych autach i chyba można by tu się nawet kłócić z producentem że jest to niebezpieczne i nie spełnia pewnie jakiś tam wymogów - ewentualnie są jeszcze takie miśki na pasy co może zmniejszy dyskomfort   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zloty666 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 No to może moja propozycja. Mój syn ma fotelik, z którego niebawem zdemontuję oparcie, zeby został sam poddupnik. Do zestawu została dodana taśma, która ma za zadanie ściagać pas główny na tyle nisko, zeby nie przeszkadzała maluchowi i nie stwarzała zagrozenia. Moze warto cosik takowego zrobić u siebie ? Pamiętam, ze kiedyś montowano taki plastikowy zatrzask na górnej części oparcia siedzenia i przez niego można było przełożyć pas.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elabe Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Samochód jest dopiero co kupiony, więc najpierw zgłoszę problem w ASO. Jeżeli nic to nie da, bo w specyfikacji samochodu nie ma mowy o możliwości regulowania pasa bezpieczeństwa, będę próbować innych metod.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Daj znać jak się ASO ustosunkowało do tego ... Znając, życie powiedzą Ci że mogłeś wykupić taką opcje - ale nie skorzystałeś.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elabe Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Na razie kazali przyjechać do serwisu w poniedziałek. Zobaczymy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymi870 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 powiedzą Ci że mogłeś wykupić taką opcje w nowym aucie ?? 20 letnie samochody mają to w standardzie szkoda, że jeszcze kierownica nie jest w opcji....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elabe Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Oczywiście w ASO nic nie załatwiłam. Taka konstrukcja fabryczna, pasy mają homologację więc nic w nich zmieniać nie mogą. Ten model tak ma niezależnie od wersji. Radzą użyć poduszki. Trochę jest to dziwna sytuacja, powiem nawet, że brak konsekwencji. Wyposażyli samochód w ABS, ESP, wspomaganie, poduszki powietrzne, a na pasie bezpieczeństwa można się powiesić. Jest to tym dziwniejsze, że Japończycy to tak jak ja niewysocy ludzie. Mam jednak pomysł do sprawdzenia. Sprawdziłam, że pozycja pasa zmienia się na lepszą, gdy przy zapiętych pasach, połączyć część biodrową i ramienną nieco powyżej klamry. Można by to zrobić np. opaską na rzepy. Oczywiście dopiero po usadowieniu się i zapięciu pasów. Mechanizm blokujący jest i tak w słupku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się