Skocz do zawartości

Chwilowa utrata mocy w feli


Gość pietrek_g
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pietrek_g

Ostatnio mam taki problem. Jak jade na rozgrzanym silniczku to chwilami mam wrażenie tak jakby był chwilowy zanik mocy,a po kilku sekundach moc wraca i autko ciągnie. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być sporo.

Od najprostszych:

Jaki jest stan filtra powietrza? świec? Kiedy były wymieniane gumki na listwie zapłonowej (te które nakłada się na świece- często się o nich zapomina a jak są zabrudzone potrafię przebijać do masy) kiedy ostatnio były regulowane zawory?

 

Z innych problemów to przepustnica. Kiedy ostatnio była czyszczona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietrek_g

Filtr powietrza jest stożkowy i świeżo wyczyszczony, świece Brisk mają ok. 2-3 tys.km. Zaworów ani tych gumek o których piszesz nie ruszałem odkąd mam autko czyli prawie 1,5 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść te gumki dla świętego spokoju lub kup nowe może z 20 zł będą kosztować.

Na pewno nie zaszkodzi; przeczyść przy okazji spód listwy bo takze tam syf sie potrafi nazbierać.

Zawory warto by skontrolować choćby jeśli nie wiadomo kiedy były ruszane. Fabryka zalecała ustawiać je co 10 kkm a z doświadczenia wiem ze będzie konieczna ich regulacja.

 

Dla świętego spokoju posprawdzaj wszystkie wtyczki w układzie zapłonowym. Także potrafią zaśniedzieć być luźne itd itp.

Do konserwacji złącz klem itd w samochodach polecam ptaki preparat:

 

1_8482d3238642.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość pietrek_g

Mysłałem, że problem się rozwiązał ale jednak nie. Podczas wyjazdu na urlop okazało się że problem dalej istnieje. Samochód się dławi momentami. Zawory ustawiłem, paliwo lałem na różnych stacjach, gumy na listwie zapłonowej są nowe, przepustnica wyczyszczona. Nawet zmieniłem świece na inne i nic nie pomogło. Już sam nie wiem co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pietrek_g

Tu jest inny problem bo Felicia 1,3 MPI nie ma kabli wysokiego napięcia tylko listwe (cewke) zapłonową zakładaną bezpośrednio na świece. Wczoraj zmieniłem filtr paliwa na nowy i dalej to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniałeś gumki na cewce nie widziałeś czy ma pęknięcia ?

One czasem lubiły szczelić.

Pasowało by też VAGa podpiąć może coś w kompie siedzi co by naprowadziło gdzie szukać.

 

Jedyne co mi przychodzi to coś z cewką nie tak. Dobrze by było jak byś miał możliwość pożyczenia na testy od kogoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Listwa była cała. Jeżdziłem parę dni na drugiej listwie (pożyczona, napewno sprawna) i nic. Dalej jest to samo. Tak się zastanawiam czy czujnik temp, ten umieszczony w obudowie termostatu, może mieć coś wspólnego? Bo jak nie to już sam nie wiem co może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej to nie wina czujnika tmp.

zaczynam się zastanawiać czy to nie termostat w dolocie przy filtrze powietrza czy nie zacina sie w pozycji i ciągnie ciepłe powietrze z nad kolektora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.