ArKos Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Łączniki stabilizatora wydają delikatne popukiwania najczęściej na krótkich nierównościach. Aby upewnić się czy to aby one, należy rozbujać auto na boki - jeśli popukuje, to łączniki mają dosyć. Czynność prosta i nieskomplikowana: 1. podnosimy auto i zwalamy przednie koło 2. lewarujemy wahacz tak, aby był mniej więcej tak samo, jakby auto było opuszczone na ziemię i stało na kołach - chodzi o to, aby stabilizator nie stawiał szalonego oporu przy wymianie łącznika. Można np podłożyć solidny kloc pod wahacz i opuścić auto, aby wahaczem usiadło na klocu całym ciężarem. 3. odkręcamy łącznik - 2 śruby widoczne na zdjęciu, i wyjmujemy/wybijamy łącznik 4. wkładamy nowy łącznik i dociągamy śruby łącznika 5. podnosimy auto, zakładamy koło i idziemy wymieniać z drugiej strony wedle tej samej kolei rzeczy Autor: ArKos & Grzes997 Źródło: http://forum.samnaprawiam.com   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/837-podwozie-wymiana-%C5%82%C4%85cznik%C3%B3w-stabilizatora-prz%C3%B3d-vectra-b/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi