ArKos Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Zaczynamy od ściągnięcia tapicerki drzwi. Odkręcamy dwie śruby zaznaczone na zdjęciu. Pokrętło od regulacji lusterek ciągniemy do siebie, a od szyb przesuwamy kołnierz w kierunku jak pokazuje strzałka. Musi jeszcze wykręcić ‘cypek’ od zamykania drzwi. Resztę tapicerki ciągniemy do siebie i powinna odchodzić Następnie odkręcamy śrubę numer 1: Teraz zamek pchamy zgodnie z kierunkiem strzałki, a następnie do siebie i wyciągamy Odkręcamy śruby 2,3,4 i podnosimy zamek lekko do góry żebyśmy mogli go wyciągnąć. Klamkę ciągniemy w prawo i do góry jednocześnie. Teraz jak już mam zamek na wierzchu, przykręcamy szprychę wraz z siłownikiem. Należy pamiętać aby szprycha od siłownika była przykręcona równolegle do zielonej kreski, chodzi o to by szprycha wykonywała prace w pionie a nie pod skosem. Śrubę z mocowaniem szyny do zamka należy dokręcić solidnie, żeby później nie było niespodzianki. Tak skręcony układ wsadzamy do drzwi, jak na zdjęciu poniżej Przy przykręcaniu siłownika należy pamiętać o jednej ważnej rzeczy: Przykręcamy siłownik tylko wtedy gdy, cypek jest wciśnięty i siłownik także lub cypek i siłownik jest wyciągnięty!!! Po przykręceniu siłownika możemy sprawdzić czy wszystko działa, przykręcamy śruby 2,3,4 i ruszamy cypkiem lub szyna siłownika. Ważne jest również to aby siłownik nie przeszkadzał szybie jeżeli ja opuścimy na maxa. Jeżeli wszystko gra to zakładamy klamkę i przykręcamy śrubę 1. Podłączenie kabli jest proste jak konstrukcja cepa Razz wiec nie robiłem zdjęcia. Wystarczy podłączyć odpowiadające sobie kolory kabli do siebie. Z drugiej strony drzwi postępujemy analogicznie. Centralka naszego zamka będzie znajdować się w pobliżu skrzynki z bezpiecznikami, więc na początku musimy się zorientować która wiązka gdzie idzie, ponieważ są one różnej długości. Po pociągnięciu przewodów podłączamy do centralki. Tu się również nie pomylimy Zostaje tylko pytanie skąd wziąć zasilanie?? Ja pociągnąłem ze skrzynki z bezpiecznikami, jak na zdjęciu: Odłączyłem akumulator i ściągnąłem trochę izolacji z przewodów, tam przylutowałem kable od centralnego i zaizolowałem. U mnie w centralnym, czerwony to +, a czarny to -, tak jest najczęściej Składamy teraz tapicerkę i wszystko co rozebraliśmy Ja podłączyłem sobie centralny pod sterowanie pilotem, bo miałem takowe w alarmie który założyłem wcześniej. Siłownik typy „master” ma 5 kabli, a „slave” 2. Master jest tym który jest sterujący, czyli gdy otwieramy drzwi kluczykiem z ‘masterem’ otwieramy wszystkie jednocześnie, a gdy otwieramy drzwi ze „slave” to otwieramy tylko te drzwi. Autor: Włochaty Żródło: http://forum.vwgolf.pl/   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi