Skocz do zawartości

Corolla E12 1,4 D4D 2005 rok problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z samochodem Toyota Corolla 1,4 D4D z 2005 roku

rano pali praktycznie od strzała

problem z późniejszym odpaleniem  trzeba dłużej kręcić około 10 sekund

w załączniku z programu Delphi

Parametry wtrysków ( o ile dobrze zrobił odczyt bo musiałem wybrać w programie inny silnik do połączenia)

1.silnik nie odpalony15952561_toyota2.JPG

silnik odpalony 15952560_toyota.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś problem zimna nie chciała odpalić

podpiąłem pod komputer 0 błędów

podczas kręcenia rozrusznikiem

obroty silnika wynoszą ponad 300 obrotów 

--ciśnienie na rampie max 7-8 Mpa

odpaliła dopiero na placku
 
po odpaleniu :

Ciśnienie paliwa w rampie 29MPA
prędkość silnika 772 obroty
wtryskiwacz 1          0,296
wtryskiwacz 2       -0,016
wtryskiwacz 3        -0,016
wtryskiwacz 4       -0,328

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie że kurcze nie widzę tam opiłków ...  chyba że mogę gdzieś coś odkręcić żeby się upewnić  np.sitko czy coś w tym stylu ?

pompa bosch 0 445 010 105

na Plaku odpalała bez problemu  

spróbowałem podać jej paliwo z bańki bez pośrednio do pompy  pokręciła z  5 sekund i odpala bez problemu 

wymieniłem podstawę filtra paliwa na inną używaną  samochód odpala ale nadal trzeba kręcić z 10-15 sekund  (podczas jazdy nie ma żadnych spadków mocy czy szarpnięć ładnie przyśpiesza i nie ma problemu z podjazdami pod górki ,tylko wkurza mnie jej odpalanie na bańce 10x razy pali lepiej niż na złożeniu wszystkiego do kupy

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontowałem smoka w baku w paliwie widać coś podobnego do opiłków nie ma tego dużo ale coś jest 

mam pytanko teraz demontować pompę ? i dać do regeneracji ? czy szukać używkę

ewentualnie proszę o podpowiedź co teraz jeszcze wyczyścić

bak wyczyszczony

założony nowy filtr

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. cały układ paliwowy do płukania z opiłków

2. wtryski do demontażu i na stół - do rozebrania, wyczyszczenia i ponownego skalibrowania

3. pompa do regeneracji - używka to loteria, może być taka jak ta

4. filtr paliwa oczywiście trzeba nowy po wyczyszczeniu CAŁEGO układu paliwowego z przewodami wtrysków i listwą CR włącznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z listwy wtykowej  w celu wyczyszczania jej mogę odkręcić  zawór nr 0281 002 507 (3 piny)  lub 0 281 002 507 (2 piny) czy raczej tego nie ruszać ? ewentualnie jakiego najlepiej preparatu  użyć do mycia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania