Skocz do zawartości

Corolla E12 1,4 D4D 2005 rok problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z samochodem Toyota Corolla 1,4 D4D z 2005 roku

rano pali praktycznie od strzała

problem z późniejszym odpaleniem  trzeba dłużej kręcić około 10 sekund

w załączniku z programu Delphi

Parametry wtrysków ( o ile dobrze zrobił odczyt bo musiałem wybrać w programie inny silnik do połączenia)

1.silnik nie odpalony15952561_toyota2.JPG

silnik odpalony 15952560_toyota.JPG

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś problem zimna nie chciała odpalić

podpiąłem pod komputer 0 błędów

podczas kręcenia rozrusznikiem

obroty silnika wynoszą ponad 300 obrotów 

--ciśnienie na rampie max 7-8 Mpa

odpaliła dopiero na placku
 
po odpaleniu :

Ciśnienie paliwa w rampie 29MPA
prędkość silnika 772 obroty
wtryskiwacz 1          0,296
wtryskiwacz 2       -0,016
wtryskiwacz 3        -0,016
wtryskiwacz 4       -0,328

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie że kurcze nie widzę tam opiłków ...  chyba że mogę gdzieś coś odkręcić żeby się upewnić  np.sitko czy coś w tym stylu ?

pompa bosch 0 445 010 105

na Plaku odpalała bez problemu  

spróbowałem podać jej paliwo z bańki bez pośrednio do pompy  pokręciła z  5 sekund i odpala bez problemu 

wymieniłem podstawę filtra paliwa na inną używaną  samochód odpala ale nadal trzeba kręcić z 10-15 sekund  (podczas jazdy nie ma żadnych spadków mocy czy szarpnięć ładnie przyśpiesza i nie ma problemu z podjazdami pod górki ,tylko wkurza mnie jej odpalanie na bańce 10x razy pali lepiej niż na złożeniu wszystkiego do kupy

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdemontowałem smoka w baku w paliwie widać coś podobnego do opiłków nie ma tego dużo ale coś jest 

mam pytanko teraz demontować pompę ? i dać do regeneracji ? czy szukać używkę

ewentualnie proszę o podpowiedź co teraz jeszcze wyczyścić

bak wyczyszczony

założony nowy filtr

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. cały układ paliwowy do płukania z opiłków

2. wtryski do demontażu i na stół - do rozebrania, wyczyszczenia i ponownego skalibrowania

3. pompa do regeneracji - używka to loteria, może być taka jak ta

4. filtr paliwa oczywiście trzeba nowy po wyczyszczeniu CAŁEGO układu paliwowego z przewodami wtrysków i listwą CR włącznie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy z listwy wtykowej  w celu wyczyszczania jej mogę odkręcić  zawór nr 0281 002 507 (3 piny)  lub 0 281 002 507 (2 piny) czy raczej tego nie ruszać ? ewentualnie jakiego najlepiej preparatu  użyć do mycia

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum akceptujesz Warunki użytkowania forum Warunki użytkowania.