ArKos Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 zamieniasz na NW z Vectry i masz 1150 w 8v aleosochoziiii? bo tak nie do końca kumam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/810-tigra/page/2/#findComment-2964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a chodzi o to że mi klawisze się zbulwersowały ale już jest ok   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/810-tigra/page/2/#findComment-2972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 jutro jedziemy oglądać to autko http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13824216 co wy o tym sądzicie głównie pytanie do Arkosa i Grzesia a teraz btw jak podnieść moc w takim silniku bo nie zbyt znam się na oplach ? kolektor od 2.0 czy ostre wałki ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/810-tigra/page/2/#findComment-5245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 co wy o tym sądzicie 1. nad lewym reflektorem maska ciutek się unosi i przy prawym błotniku na wysokości podszybia podobnie albo puk było albo tylko źle ustawiona 2. tylna klapa zbyt wysoko względem błotnika lewego - jak wyzej 3. radio podparte papierkiem w konsoli, na pewno nie jest oryginalne bo cdr-500 nie było w tigrze w serii, były kaseciaki 4. fotel kierowcy nie ma z tyłu kieszeni - nie wiem, być może ten typ tak ma 5. bagażnik pokancerowany, jakby cegły na budowę woził 6. zderzak przy prawym tylnym błotniku schodzi w dół i powiększa się szczelina - jak punkt 1 i 2 jak podnieść moc w takim silniku bo nie zbyt znam się na oplach ?kolektor od 2.0 czy ostre wałki ? 1. 1.6 to mały blok, 2.0 to duży blok - to se ne da pane havranek, nic z 2.0 nie podpasujesz 2. podnoszenie mocy w 1.6 jest wybitnie nieekonomiczne - każdy uzyskany koń mechaniczny kosztuje kilkaset złotych i dochodzisz do momentu: mam zamiast 100kM 130-140kM, wydałem 2000zł i już nic więcej nie zrobię zdecydowanie tańsze, mądrzejsze i prostsze jest: - sprzedać ten silnik kompletny, z osprzetem i wiązką - kupić cudo zwane c20xe z osprzętem - wsadzić go do tigry i mieć od strzału 150kM w serii potem troche kasy dozbierać, i albo wydech dedykowany z kwasiaka + wałki ostre + strojenie (okolice 170-180kM) albo kompresor + strojenie i okolice 200kM seryjne flaki NA PEWNO wytrzymaja tyle bo xe jest mocnym silnikiem wydając 2000,- na c20xe w dobrym stanie (w sumie nie 2000 bo sporo dostaniesz za obecny silnik - liczę spokojnie tysiaka jak z osprzętem) to dostajesz 50kM czyli +50% za 1000,- jeden kuń kosztuje cię 200zł i nadal masz bardzo rozwojowy silnik w wypadku modyfikacji 1.6 za takiego kunia zapłacisz spokojnie ze 300-400 zeta i pieśń nagle sie urwie na 30-35% zysku mocy realnie: nie kombinuj z 1.6 bo jest za cienki, nie nadaje sie do tego, nie jest rozwojowy ani podatny na tuning, za to c20xe ma ogromny potencjał i kocha modyfikacje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/810-tigra/page/2/#findComment-5247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 1. nad lewym reflektorem maskaciutek się unosi i przy prawym błotniku na wysokości podszybia podobnie albo puk było albo tylko źle ustawiona 2. tylna klapa zbyt wysoko względem błotnika lewego - jak wyzej 3. radio podparte papierkiem w konsoli, na pewno nie jest oryginalne bo cdr-500 nie było w tigrze w serii, były kaseciaki 4. fotel kierowcy nie ma z tyłu kieszeni - nie wiem, być może ten typ tak ma 5. bagażnik pokancerowany, jakby cegły na budowę woził 6. zderzak przy prawym tylnym błotniku schodzi w dół i powiększa się szczelina - jak punkt 1 i 2 ad1,2. też widzę ad3. może ktoś chciał CD zamiast kaseciaka ad4. tak jest w Tigrach z tego co widziałem po innych tapicerkach skórzanych ad5. starsza pani w Niemcach, nie paląca, śmigająca tylko w niedziele po okolicznej budowie ad6. w jednym z golfów też tak się zrobiło bez bicia po prostu wytłukło się po naszych drogach wszystko okaże się na miejscu za jakąś godzinę więc czekam cierpliwie [ Dodano: 2010-09-10, 17:05 ] No i już po oględzinach auto technicznie nie ma się do czego przyczepić silnik + skrzynia + sprzęgło igiełka nawet stanem by pasowało do przebiegu, środek bardzo zadbany poza bagażnikiem ale tragedii nie ma, delikatne odciski na skórze z tyłu po foteliku dla dziecka, opony w bardzo dobrym stanie, świeży olej i klocki hamulcowe, klimatyzacja sprawna i nabita oraz szczelna. Teraz minusy hmm nadkola trochę rudej jak to ople, widać delikatne rysy na prawym boku wzdłuż całego auta, radio się rozkodowało. Po małych targowaniach na nadkola zeszliśmy z ceny i auto stoi pod blokiem. Myślę że zakup bardzo dobry, bo za te pieniądze ciężko znaleźć Tigrę z takim wyposażeniem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/810-tigra/page/2/#findComment-5251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się