Skocz do zawartości

Brzęczenie podczas odpalania zapłonu

Gość nefix27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tutaj nowy i mam pewien problem w moim Seacie Ibizie 1.6 z roku 2000.

Otóż gdy odpalam zapłon coś możliwe że w elektronice brzęczy cały czas i to brzęczenie nie zanika.

Chyba przez to także przestało działać radio,zmieniam stacje to nic nie gra i strzela.

Zdemontowałem zegary ponieważ brzęczenie idzie pod zegarami głębiej w elektronice.

Pytałem znajomego który się zna na elektromechanice i powiedział że pod zegarami jest ciśnienie oleju chyba paliwa jak dobrze pamiętam,może być jakiś przekaźnik uszkodzony lub gdzieś masa źle styka czy dochodzi.

Brzęczenie nie ustaje,nie znam się na naprawach tego typu a wkurza mnie to brzęczenie ponieważ znajomy jeszcze dodał żebym się tym zainteresował ponieważ któregoś dnia auto stanie i dalej nie pojadę bo już nie odpali.

Udostępniam link do filmiku z youtube nagranego przeze mnie dzisiaj i bardzo bym potrzebował rady lub bardziej przybliżonej odpowiedzi co to może być ponieważ ja się na tym kompletnie nie znam.

Za każdą odpowiedz na moje pytanie będę bardzo wdzięczny.

Link do filmiku mojego wydawnictwa :)

Jest to dźwięk przekaźnika, można go zlokalizować dotykając poszczególne przekaźniki palcem, wyczujesz który drga a potem to już podmiana na inny lub kontrola układu za który ten przekaźnik jest odpowiedzialny

Sprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki pod pokrywą która znajduje się pod kierownicą lecz to żaden z tych.

Nie wiesz może czy przekaźniki są schowane głębiej w tym seacie czy muszę rozebrać całą deskę rozdzielczą bo domyślam się że to przekaźnik ale nie wiem czy jest to jakiś przekaźnik gdzieś głębiej ?

Wiem który bezpiecznik jest od tego ze brzęczy bo jak włączyłem zapłon wyjąłem ten bezpiecznik to od razu przestaje brzęczeć z tym że jeśli wyjęty jest ok nie brzęczy już ale nie działa klima oraz niektóre oświetlenie w kabinie

[ Dodano: 2018-11-24, 19:36 ]