Skocz do zawartości

Problem z wejsciem silnika na obroty.


Gość ViperHD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do fachowca proste pytanie.Co może być przyczyna ze silnik bez problemu odpala pracuje na wolnych obrotach pojazdem można jechać.Silnik pracuje normalnie.Niestety nie wchodzi na obroty zaczyna pracować falowo.Jest to silnik 4T.Gaznik jest nowka.Jest to silnik motocykla o pojemności 150cc jeden garnek.Zamierzam kupic nowa cewke i modul zapłonu czy powinienem wymienić cala elektrykę???Czy może jest inna przyczyna???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być konieczna regulacja gaźnika, warto sprawdzić jakie w tym nowym gaźniku są dysze tego samego rozmiaru co w starym i do sprawdzenia filtr paliwa.
Gaznik jet wyregulowany i jest to nowka.Na starym gaźniku było identycznie.Zostal wyczyszczony bak nowe paliwo filtr paliwa dysze sa identyczne.Zostal wymieniony filtr powietrza.Sprawdzona szczelność krucca.Czy przyczyna niewchodzenia na obroty może być cewka zaplonowa bądź modul zapłonu lub tp?ew rozrząd?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przyczyna niewchodzenia na obroty może być cewka zaplonowa bądź modul zapłonu lub tp?ew rozrząd?

 

Może być.

 

Czy te objawy są na ciepłym i zimnym silniku ? bo jeśli występują na ciepłym to na bank świeca ma już dosyć pracy, jak ta świeca wygląda jakie elektrody maja kolor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przyczyna niewchodzenia na obroty może być cewka zaplonowa bądź modul zapłonu lub tp?ew rozrząd?

 

Może być.

 

Czy te objawy są na ciepłym i zimnym silniku ? bo jeśli występują na ciepłym to na bank świeca ma już dosyć pracy, jak ta świeca wygląda jakie elektrody maja kolor ?

Tak czy cieply czy zimny identyczne obiawy.Natomiast jak jest już pozadnie rozgrzany i pracuje falowanie ale bardzo delikatne slychac bez dodawania gazu.Jesli chodzi o swiece to była pierwsza zecz która kupiłem i wymieniłem.Spalanie jest normalne swieca jest bez nagaru siwo szara.Interesuje mnie jakie sa obiawy np. uszkodzonej cewki zapłonowej ew modulu zapłonu ew samej prądnicy.Napisalem tez ze kupikem nowy gaznik ale nie taki jak był bo był firmy Dekni a ja kupiłem Moretti wg opisu pasuje do mojego silnika wygląda identycznie jednak musze sprawdzić dysze i zawor iglicowy czy sa identyczne.Nie wiesz przypadkiem gdzie w necie znajde opisy awarii silnikow z opisami???Przeciez to jakiś totalny bzdet a tego typu awarie miało zapewne dziesiątki jak nie setki motocyklistow:)Silnik poj 150 cc 4T z tradycyjnym gaźnikiem.Nie pytal bym o takie bzdety co zapewne sa opisane przy awarii czegos ale nie mogę znalesc stron albo forum gdzie znajde jakiś opis spis awarii i objawow awarii.???:):):):cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenia cewki zapłonowej lub też modułu mogą dawać podobne objawy uszkodzenia jak uszkodzenia świecy zapłonowej ale zawsze zaczynamy wymianę od najtańszych rzeczy, więc teraz czas na moduł i cewkę bo to sa elementy których nie sprawdzisz w inny sposób jak tylko je podmieniając.

Forum motocyklowe jakie znam to jednoslad.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.