Gość grigorji Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Witam.Mam taki problem.Wymieniałem zawory w mojej Zośce.Szkoda że nie zrobiłem sobie zdjęć.Głowica była oczywiście kompletnie rozebrana.W tym silniku mamy koła zmiennych faz rozrzadu, osadzone są one na stożku każdego z wałków (nie ma klina ani żadnego odnośnika w jakiej pozycji mają być przykręcone.Miej więcej przykręciłem i zamontowałem , sprawdziłem stopień sprężania na każdym cylindrze jest ponad 14-bar.Tylko że odpala jak traktor,nierówno pracuje i nie trzyma wolnych obrotów,po chwili sam gaśnie.Jak mają być przykręcone te koła za nim się je ustawi na znaki zakładając pasek.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Zestaw blokad jest niezbędny. Blokuje się wałki, blokuje się koła i dopiero skręca. Tu taki silnik robiłem:   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorji Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 A jak powinny być ustawione te pół księżyce na wałkach? Bo coś mi się wydaje że się przekręciły.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Przecież od tyłu we wałkach jest nacięcie i da się włożyć blokadę tylko w jednym położeniu, to jak "jak mają być". Nie da się odwrotnie ich zablokowac.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się