Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grigorji

Witam.Mam taki problem.Wymieniałem zawory w mojej Zośce.Szkoda że nie zrobiłem sobie zdjęć.Głowica była oczywiście kompletnie rozebrana.W tym silniku mamy koła zmiennych faz rozrzadu, osadzone są one na stożku każdego z wałków (nie ma klina ani żadnego odnośnika w jakiej pozycji mają być przykręcone.Miej więcej przykręciłem i zamontowałem , sprawdziłem stopień sprężania na każdym cylindrze jest ponad 14-bar.Tylko że odpala jak traktor,nierówno pracuje i nie trzyma wolnych obrotów,po chwili sam gaśnie.Jak mają być przykręcone te koła za nim się je ustawi na znaki zakładając pasek.

 

Zestaw blokad jest niezbędny. Blokuje się wałki, blokuje się koła i dopiero skręca.

Tu taki silnik robiłem:

 

Przecież od tyłu we wałkach jest nacięcie i da się włożyć blokadę tylko w jednym położeniu, to jak "jak mają być". Nie da się odwrotnie ich zablokowac.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania