Gość licha89 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam serdecznie. Posiadam samochód marki FIAT ALBEA 1.2 16V z 2005r. Może opiszę wszystko szczegółowo i po kolei. Samochód trafił na wymianę: -klocki tarcze -wszystkie przewody hamulcowe -oleje i filtry (kabinowy, powietrza, oleju) Po odebraniu samochodu za kilka dni zaczęły się cyrki takie jak: -przyśpieszenie drastycznie spadło -szybciej się nagrzewa silnik -nie da się przekroczyć 80 km/h -- 90 km/h Podjechałem do znajomego, który podpiął mi komputer i wyszły takie błędy: - P0300 wykryte nieregularne wypadanie zapłonów - P0303 zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów - P302 zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów Zaznaczę, że obroty nie falują, samochodem podczas jazdy nie szarpie oraz na wolnych obrotach też nie szarpie. Przewody zapłonowe zostały wymienione w tamtym roku. Co sprawdziłem ? -stan kabli do cewki (dobre) -przewody zapłonowe (nie popękane, przegryzione) (dobre) -wyciągałem na zapalonym silniku po kolei przewody i samochód ewidentnie zaczął nie równo pracować. Kolejną sprawą jest to, że Pan, który mi robił przewody nadłamał element, który pokażę na zdjęciu poniżej. Przez to sączy się paliwo. (Koszyk z pompą już zamówiony) Panowie macie jakieś pomysły gdzie szukać dalej i co robić ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Skoro ucieka paliwo to może ma za małe ciśnienie i dlatego masz brak mocy, proponuje wymienić koszyk pompy i potem sprawdzić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Pompa wymieniona teraz nic nie cieknie. Ale to nie usunęła usterki. Co dalej ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 -przyśpieszenie drastycznie spadło-szybciej się nagrzewa silnik -nie da się przekroczyć 80 km/h -- 90 km/h Sprawdź czy nie masz zatkanego układu wydechowego, kiedyś miałem podobne objawy w oplu okazało się że ostatni tłumik się w środku rozsypał i przytkał drożność układu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Tłumik sprawdzony tzn drożny, i tak musiałem zmienić na nowy (środkowy i końcowy) Uszczelka pod głowicą ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Nie te objawy choć warto sprawdzić kompresje na cylindrach, jak będzie przedmuch między cylindrami to mogą być podobne objawy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Dziś będę miał nową cewke na podmiane i dam znać co i jak.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się