Gość Raf Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam. Mam problem z układem paliwowym. Dzięki informacjom opublikowanym przez administratora Grzes997 dnia 09.02.2011 dotyczącym podobnego problemu mogę powiedzieć że, w moim przypadku po zdjęciu przekaźnika pompy i zmostkowaniu styków pompa pracuje i auto odpala. Pytanie mam zatem następujące, gdzie w tym przypadku należy szukać problemu? Immobilizer, czujnik położenia wału, ECU? Dodam jeszcze że problem pojawił się po wyjęciu i ponownej instalacji silnika. Wszystkie podłączenia przewodów masowych zostały sprawdzone i oczyszczone. Dziękuję   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Czujnik wału, źle wtyczki pospinane, ew. pomylone.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Witam. Problem rozwiązany. Okazało się że podczas spinania wiązki z ECU zagięciu uległ jeden z pinów. Dziękuję.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się