Skocz do zawartości

C16NZ brak wolnych obrotów


Gość autominus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wymieniałem w Kadecie E przewody paliwowe, monowtrysk (cały kompletny z czujnikiem położenia przepustnicy, wtryskiwaczem i silnikiem krokowym), zawór recyrkulacji spalin EGR. Wszystkie zamontowane elementy są nowe.

 

Po odpaleniu obroty cały czas utrzymują się na 2000 obr/min - zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Podmieniłem komputer, ale nadal obroty utrzymywały się na poziomie 2000 obr/min. Ciśnienie paliwa jest w porządku, a wtryskiwacz bardzo dobrze rozpyla paliwo.

 

Co może być przyczyną, że nie ma wolnych obrotów?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że problem tkwi w silniczku krokowym.

 

  • 1. Po przekręceniu stacyjki silniczek cofną trzpień o jakieś 4mm. Natomiast po wyłączeniu stacyjki/zasilania trzpień wysunął się i powrócił do poprzedniej pozycji.

  • 2. Po ponownym przekręceniu stacyjki brak reakcji silniczka krokowego. Po ponownych próbach również brak reakcji.

 

Zauważyłem, że jak odłączę akumulator na dłużej to silniczek reaguje, ale tylko raz.

 

1. Jakieś pomysły, co może być przyczyną?

2. Czy to poprawne zachowanie, że silniczek krokowy po przekręceniu stacyjki cofa się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania