Gość dominik Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 nie odpala megane silnik kreci nie slychac pracy pompki elektrycznej paliwowej ..mechanik wymienil i dalej ten sam problem..hmm moze ktos podpowie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Trzeba sprawdzić czy jest zasilania na pompie, bezpiecznik, przekaźnik etc. Co to kurna za mechanik który nie potrafi podstawowych rzeczy zweryfikować   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 dzieki wielkie ..wczoraj nie mial czasu...a bezpiecznik sprawdzalem..sa dobre..hmm mowisz moze to byc przekaznik? dzis bedzie sprawdzal.. chyba ze ktos ma inny pomysl co to moze byc? [ Dodano: 2017-07-13, 13:45 ] jestem u mechanika sprawdzil przekazniki mowi ze dobre ..z kompem nie moze sie polaczyc;( hmm co jeszcze mozna sprawdzic?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Wyjąć przekaźnik i pościć pompę na krótko, jeśli zadziała pompa to od przekaźnika do pompy wszystko jest ok i będzie tylko brakowało sterowania przekaźnika, może być gdzieś kabel uwalony między przekaźnikiem a sterownikiem silnika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 no dzieki Grzes ..teraz jestem w domu..mechanik ma tam popatrzec..tak zrobil jak mowisz..cos mowil wlasnie o sterowniku ..ma popatrzec jeszcze...ale srednio na elektryce sie zna mowi..dziwne ze z tym kompem nie moze sie polaczyc..   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 To trzeba sprawdzić zasilanie oraz masę sterownika silnika, sprawdzić czy nie są zamienione piny w gnieździe diagnostycznym (czasem takie numery robią, niby zabezpieczenie przed kradzieżą ) może też być sam sterownik uwalony, lub zablokowany immobilizer.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 jak odblokowac immobilazer? chyba jednak to robota dla elektryka?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 chyba jednak to robota dla elektryka? Raczej tak i to do dobrze ogarniętego w temacie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 dzieki za pomoc..niestety ten mechanik nie zrobil..tego i auto na lawecie do elektryka pojedzie;(   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 To czekamy na rozwiązanie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się