Gość Tomasz877 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Panowie błędy z czytane jak sie nie myle są 3 błędy (nie licząc pierwszego 12) : 1. 93 Moduł ECM Usterka 2. 17 Wtryskiwacz Zwarcie do masy wtryskiwacza 3. 35 Regulator biegu jałowego (IACV) Obroty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min Tutaj filmik dla pewności : Proszę teraz o porady co oznaczają te błędy i czy są one poważne bo one dużo mi nie mówią, mniej więcej przypuszczam po opisach o co chodzi ale wyjaśnijcie mi dokładniej jak jesteście w stanie i czy da sie te błędy samemu usunąć i naprawić czy nie i jest tu potrzebny mechanik, elektryk. Przypomnę że dalej sie męczę z obrotami na biegu jałowym zawieszają sie teraz miedzy 1500-2000 obr/min. Nie zrobiłem tego jeszcze bo chciałem właśnie z czytać błędy przed resetem kompa po wymianie silniczka krokowego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 Te błędy mogą być pozostałością po instalacji LPG, zwarcie na wtryskiwaczu to praktycznie silnik nie powinien się uruchomić nie wspomnę o usterce ECM moja propozycja jest taka skasuj te błędy i pojeździ troszkę na samej benzynie potem odczytaj błędy czy występują nadal, jeśli będzie brak błędów to jazda na LPG i ponowny odczyt i sprawa się wyjaśńi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się