Gość Arkom Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Witam, Czytałem rożne tematy na różnych forach i w sumie nie znalazłem konkretnej odp. Jedni twierdzą że jest to normalne inni że nie a jakie jest wasze zdanie. Generalnie po odkręceniu wlewu oleju silnik kuleje, obroty spadają i falują. Do tego stopnia, że wywala błąd spadku ciśnienia w kolektorze dolotowym (nie pamiętam dokładnie kodu błędu - jutro sprawdzę i podam dokładnie), zapala się check i kontrolka EPS. Po zakręceniu korka silnik pracuje normalnie. W aucie będę jutro grzebać rozrząd,olej itp... Nie zmienia to faktu, że jedni twierdzą, że jest to normalne inni że nie - a co wy o tym sądzicie?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6999-skoda-fabia-14-16v-spadaj%C4%85-obroty-po-odkr%C4%99ceniu-oleju/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kryssyl Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Ja tez mysle ze jest to normalne,dla porównania BMW tez tak ma   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6999-skoda-fabia-14-16v-spadaj%C4%85-obroty-po-odkr%C4%99ceniu-oleju/#findComment-38409 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Teoretycznie tak powinno być, odkręcasz korek i robisz dodatkowy przepływ powietrza przez odmę, jeśli jest tam przepływomierz to silnik dostaje więcej powietrza niż zmierzy przepływka a co za tym idzie jest błąd spadku ciśnienia i silnik kulej.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6999-skoda-fabia-14-16v-spadaj%C4%85-obroty-po-odkr%C4%99ceniu-oleju/#findComment-38412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Przepływki tam nie widziałem, ale o przyjrzeniu się temu dokładnie nie widziałem nie czego niepokojącego, zwyczajnie z pokrywy zaworów idzie wężyk odmy do dolotu - zwykła odma, wyszedłem z założenia że ten typ tak ma i tyle. Wytłumaczyłem to sobie tak jak napisał Grześ z tym dodatkowym przepływem powietrza, przez co spada ciśnienie w dolocie co wychwytuje czujnik w kolektorze ssącym i stąd pojawia się check. Nie wiem na ile to poprawna teoria ale przyjąłem że ten typ tak ma.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6999-skoda-fabia-14-16v-spadaj%C4%85-obroty-po-odkr%C4%99ceniu-oleju/#findComment-38439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się