Skocz do zawartości

sworzeń wahacza odłączanie od zwrotnicy


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w zwrotnicy nie było pierścienia, a był wykonany nadlew i łożysko mogło wyjść i wejść tylko przodem od strony koła. Od strony koła pierścień był. Po zmontowany łożyska i piasty nic nie lata na boki jak poprzednio. czekam na przegub i do składania.

 

[ Dodano: 2016-08-20, 20:27 ]

Wymieniłem łożysko w kole przednim, i przy okazji przegub bo po dokładnym sprawdzeniu nadawał się do wymiany.

Ponieważ nie jestem zwolennikiem dokręcania "na oko" tylko zgodnie z tym co producent zaleca tak też skręciłem nakrętkę przegubu (najpierw 120Nm i luzowanie, potem 20Nm i 90st) i tu pojawił się problem (jakby nic nowego)

 

Dokręciłem o kąt 90st i niesyty otwór na zawleczkę nie pasował. Nie za bardzo chciałem luzować bo to trochę za duży kąt luzowania byłby i trochę się bałem aby luzu nie było więc dociągnąłem mocniej do takiego momentu aby zawleczka pasowała.

Z tym że ten kąt się trochę duży zrobił, ponad 30st. ostro trzeba było się namęczyć aby dociągnąć tyle.

 

I pytanie czy to w ogóle może tak zostać? Czy nie wystąpią tu zbyt duże naprężenia. to jednak wpływa na bezpieczeństwo i chciałbym mieć 100% pewności że może to tak zostać?

 

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania