Skocz do zawartości

Kompresja - interpretacja wyników pomiaru


Gość maniek765

Rekomendowane odpowiedzi

Wyniki pomiarów 1,5MPa ± 0,1MPa

Wg instrukcji serwisowej kompresja nowego silnika 1,0 do 1,3MPa, czyli jest za wysokie.

Limit zużycia 0,75MPa, maks. różnica pomiędzy cylindrami 0,3MPa.

Próba olejowa na 4 cylindrze (nie miałem czasu robić reszty) wynik 1,75MPa

Ciśnienie wolno narasta - potrzebnych kilkanaście obrotów wału żeby "zaskoczyło".

Inne rzeczy:

- trzeba parę sekund kręcić żeby odpalił,

- minimalnie nierówna praca na wolnych obrotach

- bierze ~0,2l oleju na 1000km

- LTFT na poziomie -14% (to raczej nie związane z tematem)

:arrow:Pierścienie?

Pacjent: Octavia I, 2.0 8V AQY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Gość tofil-22

miałem tak samo w passacie czarna swieca z nagarem to przez olej który sie dostaje albo przez głowice albo pierscienie, u mnie była robiona głowica tzn. uszczelniacze prowadnice i zawory, sama wymiana uszczelniaczy może nic nie dać jak są wyrobione prowadnice, żeczywiście masz dziwne ciśnienie na tłokach ale może to wina ćiśnieniomierza że za wysokie nie każdy bedzie tak samo pokazywał, ważne żeby na wszystkich cylindrach było takie samo i nie odbiegało od normy, u mnie po remoncie głowicy nie ma nagaru i nie bierze oleju świece czyste!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania