Gość maniek765 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Wyniki pomiarów 1,5MPa ± 0,1MPa Wg instrukcji serwisowej kompresja nowego silnika 1,0 do 1,3MPa, czyli jest za wysokie. Limit zużycia 0,75MPa, maks. różnica pomiędzy cylindrami 0,3MPa. Próba olejowa na 4 cylindrze (nie miałem czasu robić reszty) wynik 1,75MPa Ciśnienie wolno narasta - potrzebnych kilkanaście obrotów wału żeby "zaskoczyło". Inne rzeczy: - trzeba parę sekund kręcić żeby odpalił, - minimalnie nierówna praca na wolnych obrotach - bierze ~0,2l oleju na 1000km - LTFT na poziomie -14% (to raczej nie związane z tematem) Pierścienie? Pacjent: Octavia I, 2.0 8V AQY   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6645-kompresja-interpretacja-wynik%C3%B3w-pomiaru/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Pierścienie? Może tak być. Jako tańsza opcja spróbowałbym na początku wymienić uszczelniacze - wywalić wałek i bez zdejmowania głowicy je zmienić.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6645-kompresja-interpretacja-wynik%C3%B3w-pomiaru/#findComment-36808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek765 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Dorzucam zdjęcie świecy. klik To czarne to znak spalania oleju?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6645-kompresja-interpretacja-wynik%C3%B3w-pomiaru/#findComment-36851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Tak to wygląda...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6645-kompresja-interpretacja-wynik%C3%B3w-pomiaru/#findComment-36852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofil-22 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 miałem tak samo w passacie czarna swieca z nagarem to przez olej który sie dostaje albo przez głowice albo pierscienie, u mnie była robiona głowica tzn. uszczelniacze prowadnice i zawory, sama wymiana uszczelniaczy może nic nie dać jak są wyrobione prowadnice, żeczywiście masz dziwne ciśnienie na tłokach ale może to wina ćiśnieniomierza że za wysokie nie każdy bedzie tak samo pokazywał, ważne żeby na wszystkich cylindrach było takie samo i nie odbiegało od normy, u mnie po remoncie głowicy nie ma nagaru i nie bierze oleju świece czyste!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6645-kompresja-interpretacja-wynik%C3%B3w-pomiaru/#findComment-37441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się