Gość driver77 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Dziś problem z rana był nie do opanowania. Zero odzewu ze strony silnika, więc zadzwoniłem po kumpla aby przybył z kablami oraz magicznym srodkiem o nazwie ,,Plak'' Po zapodaniu w dolot dawki magicznego środka motor zapalił na strzał, choć było dość hardcorowo przez chwilę. Więc myślę że problem lezy w zasilaniu paliwem. Później z 20 razy ześmy go gasili i palili i było OK,ale po przerwie na fajeczkę problem powrócił,wiec ponowiliśmy próbę na plaka i zagadał odrazu. Póxniej postał kilka dobrych godzin i już byłem pewien że nie zapali,a tu na strzał. Cos mi nie paduje ta nieregularność. Raz odrazu nie idzie zapalić a raz po kilku godz normalnie, co to paliwo płynie w/g własnego widzimisie? Dziś sprawdzone przewody i pompa w baku-wszystko w porzadku, więc na jutro zegar w pompe rotacyjną i zobaczymy ile bar podaje i czy wogóle podaje paliwo. Chyba szykuje sie vacum do wymiany, bo jak dobrze kumam samej pompy wymienić się nie da.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6572-audi-a6-c5-19-tdi-ajm-problem-z-uruchamianiem/page/2/#findComment-36460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Może być jeszcze problem zaworka zwrotnego w pompie lub wtrysku któegoś - jak się przycina i pozostaje otwarty, to paliwo ucieka i w układzie jest zero ciśnienia. Skoro pali na plaka to szukałbym tylko w obrębie układ paliwowy + wtryski + pompa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6572-audi-a6-c5-19-tdi-ajm-problem-z-uruchamianiem/page/2/#findComment-36461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość driver77 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 A jakby na noc zacisnąć przewód powrotny z filtra paliwa do vacum i rano zapalić? Taki test na cofajace paliwo.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6572-audi-a6-c5-19-tdi-ajm-problem-z-uruchamianiem/page/2/#findComment-36462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Obawiam się, że to nic nie da. Nie da się go w 100% skutecznie zacisnąć, bo można go uszkodzić. Jeśli wtrysk będzie puszczał, to i tak nie odpali bo paliwo ucieknie do cylindra.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6572-audi-a6-c5-19-tdi-ajm-problem-z-uruchamianiem/page/2/#findComment-36463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość driver77 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Tak jest. Jadę na pomiary zegarem wydajności pompy tandem. Dam znać jakie wyniki. [ Dodano: 2015-10-01, 18:00 ] Pompa pomierzona i nic nie wskazuje na zużycie. Na wolnych obrotach 4 bary na wysokich ponad 7 bar. Vacum też ok. Ale na wszelki wypadek została zdemotowana i przejrzana. Brak oznak zużycia. Była juz zmieniana ponieważ wsadzona z 08rok. Pompa w baku również wali paliwem aż przebiera w filtrze. Po nocy stan paliwa w filtrze OK, przewody szczelne. [ Dodano: 2015-10-16, 00:04 ] Długo trwała walka w szukaniu przyczyny, ale w końcu udało się. Uszkodzona pompa paliwa wbudowana w vacum. Pomimo że Vacum ok i paliwa także ok -mierzone zegarem to jednak nie było to miarodajne wystarczająco. Na próbe wziąłem ze szrotu używana inną vacum. Wykręciłem moją i obydwie do porownania na stół. Co mnie zdziwiło,że w mojej ten wypust co wchodzi na wałek rorządu kręci się z lekkim oporem w koło. Natomiast pompy ze szrotu palcami nie da rady ruszyć, kombinerkami trza użyć znacznej siły. Więc z obawami czy tak ma być wkrecam tą używkę. Wiadomo zapalić nie chciał bo zapowietrzony,ale plak jako wspomagacz pomógł. auto od tygodnia pali na dotyk z rana w południe,po kilku dniach stania. Po rozebraniu mojej starej wewnątrz wytarły się elementy tłoczące. I pomimo iż zegar na wolnych i wysokich obr pokazywał ze jest OK, to podczas rozruchu pompa nie była w stanie zrobić ciśnienia. Ale wszystko zależało od tego jak w danej sytuacji ułożone były elementy wewnątrz. Zużyte elementy jak na filmie od 6 min 42 sek (ten mechanizm ze sprężynkami). Dzięki wszystkim za szczere chęci pomocy i zainteresowanie tematem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6572-audi-a6-c5-19-tdi-ajm-problem-z-uruchamianiem/page/2/#findComment-36464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się