Skocz do zawartości

Golf II chyba łapie lewe powietrze


Gość PrK89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Golfa II 1,6 jest na gaźniku silnik sterowany kompem.

Wydaje mi się że zasysa lewe powietrze ponieważ podczas pracy silnika słychać jakby gdzieś było zasysane lub wydmuchiwane powietrze w okolicach gaźnika.

Próbowałem znaleźć źródło tego syczenia ale bez rezultatu może ktoś z was miał podobny problem i wie co z tym zrobić. Auto czasami podnosi obroty nieznacznie ale jednak.

Oczekuje na porady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość prezesik25

najprędzej będzie do wymiany podstawa gumowa wtrysku/gaźnika.

Objawem tego jest to, że faluje obrotami jak przy uruchomionym silniku będziesz próbował przechylać na boki cały gaźnik łapiąc za filtr powietrza (tak aby nic nie urwać :) )

 

Problemy występują na LPG i na PB?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą podkładka pod gaźnikiem. Jak już kupić porządną. Jeśli to Pierburg 2EE możesz mieć 2 do wyboru. Jedno częściową lub trzy. Ta trzy jest droższa ale lepsza więc tą bym polecał.

Druga sprawa

To syczenie pojawia się jak wciśniesz hamulec czy cały czas gdzieś sobie syczy?

 

Koniecznie posprawdzaj wszystkie wężyki od podciśnienia w gaźniku. Dodatkowo wąż z zaworem zwrotnym na połączeniu servo - kolektor ssący.

Tyle co mi przychodzi na myśl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa gaźnika była zmieniana tak samo jak i przewody jakiś czas temu.

Syczy cały czas nie zależnie czy to PB czy LPG.

Jutro wyjmę gaźnik i jeszcze raz sprawdzę szczelność przewodów.

Nie podoba mi się to tym bardziej że pobór paliwa znacznie się zwiększył.

Pomijam szczegół że ma zupełnie przerobiony wydech na sportowy ale to nie możliwe żeby to spowodowało zwiększenie poboru paliwa o 2 L/ km, a tego syczenia wcześniej nie było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniałeś podstawę to nie odkręcaj już gaźnika.

Zakładam oczywiście że tam wszystko jest OK.

 

Parownik jaki stary od LPG. Może membrana już sparciała lub pękła.

 

Z przewodami może być tak że jak są to gumowe w oplocie tekstylnym to można nie zauważyć na pierwszy rzut oka.

Chyba ze gdzieś na połączeniu gaźnik - filtr powietrza uszczelka się podwinęła lub coś i tam zasysa na boku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania