Gość preses1 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Witam serdecznie. Kupiłem żonie renaulta twingo poj. 1149ccm, rok 2002, ze zautomatyzowaną skrzynią biegów quick shift 5. Niech ma coś kobieta od życia. Biegi zmieniają się płynnie i zdaje się być wszystko ok. Ale do jakiegoś momentu. Raz na 200km (tydz), chcąc ruszyć ze świateł czy ze skrzyżowania, po naciśnięciu gazu autem szarpnie i rozłącza się bieg "A" (jazda do przodu), do tego zapala się ikonka zakłuceń pracy skrzyni i nie można wbić biegu, ciągle jest na N (neutral). Po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu kontrolka gaśnie, i bieg "A" wchodzi normalnie, a autko jeżdzi jakby niby nic. Proszę o wskazówki. Prosił bym również o jakieś informacje na temat tej skrzyni. Pozdrawiam i dziękuję.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Kupiłem żonie renaulta. Niech ma coś kobieta od życia. Nie kochasz jej albo ją nienawidzisz. Francuskie są dobre dziwki i wino... ale nie auta. Proszę o wskazówki. Prosił bym również o jakieś informacje na temat tej skrzyni. Stosowana w wielu markach (chodzi o zasadę działania), w każdej marce sprawia te same problemy: uwalony czujnik lub sterownik. Na diagnostykę trzeba jechać ale do kogoś ogarniętego a nie do kowala naprawiającego 30-letnie szroty na kołach. Proponuję ASO Renault i diagnostykę - na pewno będzie drożej niż w normalnym warsztacie ale będziesz wiedział, co jest nie tak. Te skrzynie są upierdliwe w naprawach i wcale tanio nie wychodzą, więc nie ma co ryzykować wymiany czegokolwiek, co być może jest uszkodzone.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość preses1 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Ok. A jaki olej wlewamy przy wymianie do takiej skrzyni i jaki płyn do pompy sprzęgła. Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Olej jak do manualnej. Oplowski Easytronic to skrzynia manualna ze sterownikiem i dwoma siłownikami - jeden sprzęgła a drugi wybieraka biegów. Poczytać: http://dixi-car.pl/easytronic.htm Uważam, że francuzy będą miały takie same skrzynie co do zasady działania. Co do oleju - można upewnić się telefonicznie w ASO.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się