Skocz do zawartości

Malowanie drzwi


Gość Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie odnośnie malowania drzwi w aucie. Ostatnio zrobiłem sporą rysę na drzwiach ( az do podkładu ). Nie wiem czy dobrze myślę nad naprawą tej usterki, tzn:

 

1. Mam zamiar zedrzeć wszystko łącznie z podkładem

2. Odtłuścić zmyć itp

3. Dać podkład np dwie warstwy

4. Po wyschnięciu podkładu maluje kolorem też np dwa razy

5. Na nie do końca wyschnięty kolor daje klar ?

 

Jestem w tym amatorem, że tak powiem drzwi są zarysowane od dołu i mam zamiar pomalować je do listwy ( auto ogólnie nie jest nowe - i nie opłaca się inwestować za wiele a sadzę, że malowanie do listwy drzwi da jako taki efekt wizualny. )

Dodam, że będę to robił sprayami oczywiście

Powiedzcie czy dobrze myślę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar zedrzeć wszystko łącznie z podkładem

A po co?

 

Powiedzcie czy dobrze myślę?

No średnio.

 

Dodam, że będę to robił sprayami oczywiście

Efekt może być kiepski.

 

Czytaj temat http://forum.samnaprawiam.com/nadwozie-samodzielne-malowanie-szpachlowanie-klepanie-vt153.htm

Widzisz, żeby było darte wszystko?

Miejsce uszkodzenia trze się do blachy drobnym papierem - nie ma sensu wszystkiego drzeć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach