Gość Arkom Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Mam pytanie jakie macie opinie na temat tego silnika? Ogólnie chodzi mi o sam silnik czy ma jakieś szczególne wady albo zalety?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie ma takiego silnika w Astrze G. Jest 2.2DTI i to jest kupa ze sławnym sterownikiem pompy wtryskowej VP44, którego regeneracja wynosi 3500-4000.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Widocznie pomyliłem oznaczenia ale właśnie chyba ten silnik miałem na myśli bo o jednym takim słyszałem że jest szmelcem. A powiedz mi spotkałem się raz z Vectrą C z silnikiem hymm albo 2.0 albo 2.2 chyba właśnie CDTI dokładnie nie pamiętam była to benzyna ale chodzi mi o to że w tym silniku są dwie pompy paliwa jedna w baku ma się rozumieć a druga w komorze silnika napędzana od wałka rozrządu i ona ponoć jest droga bardzo - około 2000 zł. Jeżeli coś pokręciłem to mnie popraw ale ogólnie chodzi mi o zdanie na temat tego silnika - prawdą jest że ta pompa jest taka droga?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Vectra C miała 2.0DTI i 2.2DTI przed liftem, po lifcie 1.9CDTI i to jest dobry silnik. Dwa pierwsze dla mnie kaszana. Co do tych pomp - chodzi o silnik benzynowy 2.2 o oznaczeniu Z22YH (na klapie oznaczenie DIRECT) - ma bezpośredni wtrysk benzyny i dlatego są 2 pompy. Pierwsza (wstępna) podaje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia, a ta dopiero wali we wtryskiwacze. Prawda, pompa jest w kosmicznej cenie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 O i teraz się dogadaliśmy czyli z ogólnie polecasz 1.9 CDTI - i to jest ON?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ta... ogólnie w 3 wersjach był: 100, 120 i 150kM.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A dopytam jeszcze co polecasz z tego typu : http://otomoto.pl/opel-astra-tuning-german-style-C35898328.html chodzi mi o to z jakim silnikiem takiego modelu szukać. Ogólnie znajomy się napalił na ten model ale nie wie za bardzo z jakim silnikiem wybrać - o ile wgl te modele wychodziły w różnych silnikach bo tego nie wiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 2.2 bym kijem przez brudną szmatę nie tykał. Najgłupszy benzyniak tamtej dekady. Bertona najlepiej z18xe albo z20let/ler/leh. Silniki trudne do zabicia. P.S. Sprzedawca naczytał się bajek. Ten silnik ma 155kM w nowszej wersji, w starszej 147kM.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 ok dobrze wiedzieć dzięki za info ale dopytam jeszcze to 1.8 to benzyna mam rozumiec [ Dodano: 2015-02-06, 22:30 ] I zauważ arkoś że w ogłoszeniu jest ON a nie Pb   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 w ogłoszeniu jest ON a nie Pb Z22DTR czyli 2.2DTI ma 125kM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się