Gość punciak Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam mam problem z autem nie załancza mi sie wentylator, teraz rozsadzilo chodnice, wymieniony czujnik w chlodnicy, brak rezultatu, podpiety na krutko wentylator dziala, ( w kostce czunika 2 piny zmostkowalem kreci) co jest? pomijajac ze auto kuleje, nie ma wogole przyspieszenia?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotras666666 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Wentylator sterowany jest czujnikiem temperatury na chłodnicy. Drugi czujnik jest na silniku (z tego idzie info na deskę rozdzielczą). Z Twojego posta widzę, że wymieniłeś odpowiedni Sprawdź instalację, czy przypadkiem nie masz gdzieś przeciętego kabla tak od czujnika jak i od wentylatora. Sprawdź miernikiem jakie napięcie idzie do wentylatora. Podgrzej czujnik temperatury i zobacz jaki daje opór (musisz sprawdzić jakie parametry powinien mieć Twój czujnik). Może też być tak, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą i ciśnienie płynu niebezpiecznie wzrasta mimo, iż temperatura nie jest zbyt wysoka (tylko prędzej chyba wysadziłoby węże). Edit: To także wytłumaczyłoby brak mocy auta. Więcej pomysłów nie mam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość punciak Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A uszczelke jak sprawdzic , czy to ona winna bez zdejmowania głowicy? co do czunika, to jak mostkuje wtyczke to wentylator sie kreci po zapłonie, wiec obstawiam instalacje na sprawna,   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotras666666 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 To już się jakiś spec powinien wypowiedzieć... Ja mogę Ci tylko podać przykładowe objawy uszkodzonej uszczelki (znalezione w necie): • Zwiększony poziom oleju na bagnecie • Trudności w uruchomieniu silnika • Brak kompresji (przedmuchy) • Wysoka temperatura silnika • Zapach spalin wewnątrz auta • Spuchnięte węże układu chłodzenia • Ubytek płynu chłodzącego • Tłuste plamy w zbiorniku wyrównawczym • Biała chmura dymu podczas przyspieszania lub dodawania gazu • Nierówna praca na biegu jałowym • Powstawanie bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym po odkręceniu korka • Wyrzucanie płynu ze zbiorniczka po odkręceniu korka   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 A uszczelke jak sprawdzic , czy to ona winna bez zdejmowania głowicy? Wystarczy CZYTAĆ DZIAŁ PORADNIKÓW, czyli stosować się do regulaminu forum... Jest szczegółowo opisana samodzielna diagnostyka uszczelki, termostatu etc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się