Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą Astra G Twinport Ecotec 1.4


Rekomendowane odpowiedzi

Bez urazy, ale zadanie tego typu pytania nie nastraja optymistycznie co do umiejętności.

Ja osobiście jestem pewien, że w garażu tego nie zrobisz choćby z jednego względu: rozrząd, do ustawienia którego trzeba mieć blokady.

To nie jest wymiana oleju - można spieprzyć silnik, daj zarobić mechanikowi, to zaoszczędzisz pieniądze.

 

Więc jeszcze raz powtórzę: trzeba mieć blokady do rozrządu.

Kompletnie nie czytasz forum - nic. Jeden temat. Łatwiej na gotowe iść i czekać na podane na tacy?

http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-lancucha-rozrzadu-opel-twinport-12-14-16-16v-vt7183.htm

Tak wygląda wymiana rozrządu.

 

Mój teść zna się na temacie

Według mnie raczej słabiutko.

1. trzeba mieć blokady do rozrządu

2. dynamometr do dokręcenia głowicy

3. dokładne dane co z jakim momentem

Porywacie sie z motyką na słońce, ale to Wasze pieniądze i Wasz silnik, który macie szansę po prostu popsuć.

 

Macie na względzie koszty obróbki głowicy?

Planowanie, ewentualna wymiana uszczelniaczy, dotarcie zaworów?

Macie na względzie nową uszczelkę pokrywy zaworów i obudowy pompy oleju?

W szczególności ta druga MUSI być nowa, bo na starej jest ogromna szansa, że olej pomiesza się z płynem chłodniczym. Ta uszczelka separuje komorę pompy wody i zakładanie starej to prostymi słowy debilizm. Na własne życzenie można zatrzeć silnik.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania