Skocz do zawartości

Odpala jakby na dwa gary i gaśnie


Gość werka46
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pojechałam autem do sklepu, wszystko było ok. Na drugi dzień rano wsiadłam do auta, odpaliłam i chodził strasznie nierówno, aż nim trzęsło, nie reagował na pedał gazu, obroty około 0,5tys. aż gasł po kilku sekundach. Żadnych kontrolek ani wcześniejszych problemów, po prostu tak z dnia na dzień. Wczoraj wieczorem próbowałam odpalić i zadymiłam całą ulicę na szaro. Pół roku temu usuwany był DPF razem z przeprogramowaniem. Mąż wczoraj odkręcił EGR i w zaślepce była dziura i oczywiście cały EGR zawalony (teraz już wyczyszczony). Przepustnicy nie idzie wyciągnąć, bo chyba trzebaby wyciągnąć najpierw cały silnik (cała przepustnica ma około 40 cm). Świece sprawdzone, brak płynu chłodniczego w oleju i odwrotnie. Nie wiem, czy zaślepka od EGR ma być zamknięta czy nie, jak jest wycięty DPF. Bardzo proszę o pomoc, bo przeszukałam już wszystkie fora i nigdzie nie znalazłam podobnego przypadku i nie wiem od czego zacząć.

P.S. Słychać że pompa paliwa działa. Prosze o pomoc bo w pn. musze jechac do pracy :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bylam w samochodzie. odpalilam. dzialal przez jakies 3 sekundy super. po tym czasie obroty znowu 500 i gasl. i tak caly czas. odpalam, 3 sekundy, gasnie. po przekreceniu kluczyka slychac cichutki zgrzyt i piszczenie (tez cichutkie). po wyciagnieciu kluczyka piszczy jeszcze kilka sekund i przestaje. w czasie jak przestaje piszczec ponownie slychac zgrzyt. od razu po zgaszeniu silnika slychac cichy syk i jakby babelki. czy te objawy moga byc spowodowane nieszczelnoscia w przewodach paliwowych? moze to dlatego silnik przez jakis czas chodzi normalnie, a potem ciagnie troche powietrza i zaczyna szwankowac? pedal gazu nadal nie reaguje(jak wcisne to zaczyna nierowno pracowac i gasnie od razu moze tez przez to, ze ciagnie powietrze). prosze o porade bo jestem w niemczech a tutaj takie przyjemnosci kosztuja sporo.

 

[ Dodano: 2014-11-29, 19:09 ]

silnik to 1.9 cdti 150KM 2008r ale jakas niezbyt liczna wersja. sama przepustnica jest SAMA. bez przewodow od plynu chlodniczego ani od "spalin" do przepustnicy podlaczony jest egr i to wszystko (no oczywiscie jeszcze czujnik polozenia przepustnicy) , reszta jest dalej jakby czescia silnika. przepraszam, ze bez polskich znakow ale to nie moj laptop a dziadek sie boi, ze mu zostanie pl i nie pozwolil :D

 

[ Dodano: 2014-11-29, 20:48 ]

na innym forum dalam ten sam temat. udalo sie usunac usterke.

zaslepka od egr miala wczesniej dziure. zrobilam nowa z puszki po jakiejs rybie czy czyms takim. autko dziala bez zarzutu. mam nadzieje, ze komus sie przyda poniewaz nie znalazlam wczesniej na zadnym forum tego rozwiazania.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.