Gość Xerxes Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Witam i pytanko jak w temacie. Posiadam autko jak w opisie i przy złożeniu silnika na moment obrotowy 20 czyli mniej niz w opisie ksiazki " sprawdzano na trzech kluczach" autkomchodzilo najpierw 5 minut pozniej 10 za drugim odpaleniem a tu naraz dzwignia zaworow pekla jedna. Czy przy wymianie pierscieni i uszczelki glowicy moglo sie tak stac by nacisk walka byl za duzy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Czy przy wymianie pierscieni i uszczelki glowicy moglo sie tak stac by nacisk walka byl za duzy Jeśli głowica została zbyt mocno splanowana, to tłoki mogą uderzać o zawory, ale silnik powinien stukać dość głośno. Druga opcja - źle dobrana uszczelka głowicy. Są 3 rodzaje i nie robi się tego na chybił trafił tylko zgodnie z algorytmem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/#findComment-34163 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xerxes Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Glowica i cylindry byly przemierzone przez szlifieza : prosta i cylindry bez zmian do obrobki tak wiec tylko pierscionki i zawory byly wymienione oraz takie łódki na i uszczelniacze na zaworach. Tloki wystawaly tak by zastosować uszczelke pod głowice z jednym progiem i taka była zastosowana. Problem w tym ze stuk był na początku przez kilka moze 30 sekund : lecz w trakcie krecenia na sucho czyli po złożeniu nie było słychać nic. Chyba ze starosci i zastosowania tych nowych podkladek pod "mostki". Jeden sklepany był do zera.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/#findComment-34164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Nie wzięliście pod uwagę faktu, że głowica była planowana? Wtedy do wystawania tłoków należy doliczyć planowanie - z reguły robocza zbiórka materiału głowicy to ok. 0,15-0,20mm. Moim zdaniem powinna być grubsza uszczelka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/#findComment-34166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Popychacze były miękkie przed złożeniem silnika? Nic nie piszesz o tym. Rozrząd do sprawdzenia. Uszczelke dobiera sie do wystawienia tłoków, głowica jest płaska.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/#findComment-34170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Uszczelke dobiera sie do wystawienia tłoków, głowica jest płaska. Przecież o tym pisałem. Chodzi o to, że jeśli planowano głowicę bez zaworów, to po jej poskładaniu zawory zeszły w dół o grubość zebranego materiału z głowicy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6082-pekanie-dzwigni-zaworow-w-silniku/#findComment-34172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się