Gość majster_klepka007 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 czy taka konserwacja rzeczywiście pomaga albo to tylko niepotrzebny wydatek? na jak długo takie zabezpieczenie wystarcza, kiedy trzeba to odnawiać?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jeśli auto zdążył złapać rudzielec to już nie ma sensu. Jeśli nigdzie nie ma żadnych nalotów ani ognisk rudzielca, to jest to mądre rozwiązanie i zapewni spokój na 3-4 lata. Najpopularniejszy jest Fluidol - do profili zamkniętych, ale jest też sporo innych środków zagranicznych.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster_klepka007 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jeśli auto zdążył złapać rudzielec to już nie ma sensu. Jeśli nigdzie nie ma żadnych nalotów ani ognisk rudzielca, to jest to mądre rozwiązanie i zapewni spokój na 3-4 lata. ten co to robi mówił mi że przed nałożeniem warst ochronnych ogniska rdzy są usuwane i dopiero wtedy zabezpieczane   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ciekaw jestem, jak skutecznie usunie w sposób bezinwazyjny korozję np. z wnętrza progu albo podłużnicy. Nawet David Copperfield nie da rady, a jak on da, to wal śmiało do gościa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się