Gość harnas. Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam mam problem z wentylatorem od chłodnicy wody w oplu, startuje zaraz po przekręceniu zapłonu. Włącznik termiczny jest nowy...(jak go odpinam dalej pracuje) wyłącza się dopiero po wyjęciu przekaźnika. Co może być przyczyną zwarcie w instalacji? Za każdą odpowiedź dziękuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Któryś czujnik temperatury podaje błędne dane. Silnik jest zabezpieczany przed przegrzaniem poprzez profilaktyczne włączenie wentylatorów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas. Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Są 3 czujniki... od klimatyzacji w osuszaczu, w bloku silnika 1-pinowy do licznika oraz w przewodzie od chłodziwa 3 piny... myślisz, że wina leży po którymś z nich?. Zegary działają poprawnie w kabinę, klima się włącza oraz wentylator od nie również czyli winę będzie ponosił czujnik termiczny zamontowany przewodzie od chłodziwa? Mierząc oporność na nim będę w stanie stwierdzić czy jest sprawny?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mekcu Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Jeśli oporność będzie inna niż podał producent to z pewnością jest to do wymiany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się