Skocz do zawartości

vw polo 1000 rok 1998


Gość zbigniews58
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jest na kole rozrządu.

Czy wogóle patrzyłeś na jakiekolwiek rysunki?

Na przykład:

5365353800_1372265120.jpg

 

Daj zarobić mechanikowi, bo skoro nie ogarniasz podstaw, to blado widzę ten silnik z nowym rozrządem. W każdym silniku na pasku wymiana wygląda tak samo i nie trzeba żadnych rysunków do pomocy.

 

P.S.

rozrzodu

 

ROZRZĄDU

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko... zostaw ten rozrząd jak chcesz mieć cały silnik.

1. Po co ci jakiś wziernik w zamachu? Czemu ma on służyć w wypadku wymiany rozrządu? Od kiedy rozrząd robi się od strony skrzyni? Rozrząd ma swoje znaki i to wystarcza.

2. Powtórzę: daj zarobić mechanikowi, bo rozpieprzysz silnik. Niestety, przykre ale prawdziwe - masz mizerne pojęcie o tym, co zamierzasz robić i skończy się to pewnie kosztami remontu połowy silnika. Nawet nie wiesz, o czym piszesz myśląc o "pozycji 8" bo to cechy na napinaczu rozrządu służące do jego prawidłowego ustawienia.

 

Masz klucz dynamometryczny? Wiesz, co to jest 20Nm? Byłbyś w stanie powiedzieć, co na tym rysunku oznacza CA, WP?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.