Gość majster_klepka007 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 witanko chciałem zapytać o sprawę techniczną w układach klimatyzacji, mianowicie czy jeśli kompresor ma sprzęgiełko i klime się nie włącza to można o klimę nie dbać tzn. nie uzupełniać czynnika, nie uszczelniać układu bo i tak kompresor się nie zatrze?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Jak kompresor nie będzie pracował kilka miesięcy, to może go trafić i nic z niego nie będzie. Niezależnie od tego, czy będzie czynnik w układzie, czy nie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majster_klepka007 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 dzięki, a jak poznać że układ ma te sprzęgiełko ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Bo je widać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borovik Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Podepnę się do tematu. Czy w sprężarce jest jakiś olej smarujący? Jak sprawdzić, uzupełnić?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jest. Uzupełnienie następuje podczas procesu odzyskania czynnika i nabicia klimy na nowo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borovik Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Rozumiem, że jakiś środek smarujący jest w czynniku chłodzącym? Próbuję zrozumieć, jak udało mi się przejeździć rok czasu bez tego czynnika? Możliwe, że była jakaś ilość choć niewystarczająca do schłodzenia układu. To ciekawe.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Rozumiem, że jakiś środek smarujący jest w czynniku chłodzącym? Nie, olej dodaje się osobno. Próbuję zrozumieć, jak udało mi się przejeździć rok czasu bez tego czynnika? Możliwe, że była jakaś ilość choć niewystarczająca do schłodzenia układu. Czynnik nic nie chłodzi oprócz kabiny pasażerskiej...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borovik Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Obserwowałem maszynę która odbierała czynnik, robiła próżnię, badała stan szczelności, nabijała nowy czynnik. Nie zauważyłem żeby uzupełniała olej. Pewnie czegoś nie rozumiem. Mam już nową chłodnicę/skraplacz, oringi i będę przymierzał się do wymiany we własnym zakresie. Jak sprawdzić, czy maszyna uzupełnia olej smarny? PS - jest tu shoutbox, gdzie można by poklikać?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Obserwowałem maszynę która odbierała czynnik, robiła próżnię, badała stan szczelności, nabijała nowy czynnik. Nie zauważyłem żeby uzupełniała olej. Słabo obserwowałeś. Maszyna ma pojemniki na olej. Jak sprawdzić, czy maszyna uzupełnia olej smarny? Jak każesz jej podać olej to podaje. jest tu shoutbox, gdzie można by poklikać? Z uwagi na galopujący debilizm internautów, shoutboksa nie ma i nigdy nie będzie. Można pisać na forum i zostaje dla potomnych. Hotline na shoutboksie zaspokaja oczekiwania tylko jednego i inni nie będą w stanie dowiedzieć się czegokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się