Skocz do zawartości

Opel Vectra 1.6 nierowna praca silnika na wolnych obrotach.


Gość DżonRambo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DżonRambo

Witam, jestem mlodym kierowca. Pracowalem troche i kupilem swoje pierwsze auto Opla vectre 1.6 16v 96 rocznik. I odrazu mam problem. Samochod na wolnych obrotach pracuje bardzo nierowno. Mam wrazenie jak by silnik mial mi zaraz wyskoczyc z pod maski, a z rury wydechowej wydawany jest charakterystyczny dzwiek (typu pum pum pum pum). Bylem u mechanika i dzisiaj dal rade zmierzyc tylko ciesnienie sprezania i na trzech pierwszych bylo po 14 i na czwartym bylo 12. Mechanik sprawdzil swiece, jedna z nich byla troche odymiona i dawala slaba iskre, mechanik zmienil ja na inna jednak nic to nie dalo. Dzisiaj nie dal rady powiedziec mi wiecej poniewaz nie mial zbytnio czasu. W poniedzialek zostawiam u niego samochod i zobacze co mi powie. Jednak chcialem zaczerpnac waszej wiedzy i opini czym moze to byc spowodowane? Kiedy zwieksze obroty silnik pracuje normalnie. Ostatnio kiedy chcialem zaparkowac i wcisnolem sprzeglo i hamulec obroty podskoczyly mi do ok. 2000 - 2500 obrotow i po 1-2 sekundach spadly na normale. Zauwazylem ze kiedy wlacze klimatyzacje silnik jeszcze bardziej ''klekocze''. Zapala sie rowniez czasami kontrolka check engine. Dodam iz w sprawach mechanicznych wiem nie za duzo, i jestem praktycznie zielony. Chce tylko dowiedziec sie co o tym myslicie i poznac wasze opinie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapala sie rowniez czasami kontrolka check engine.

Tu jest odpowiedź, co jest nie tak.

 

Chce tylko dowiedziec sie co o tym myslicie i poznac wasze opinie.

Nasza opinia jest jak zawsze - najpierw odczytać błędy, potem będzie wiadomo co wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto