Gość autominus Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam, Od kilku dni mam problem z moim samochodem. Jadąc na odcinku ok. 5-6 km osiąga bardzo wysoką temperaturę i wskaźnik wchodzi na czerwone pole. Wentylator chłodnicy się załącza, ale temperatura nie spada. Włączając w samochodzie ogrzewanie z kratek leci bardzo ciepłe powietrze. 1. Gdy silnik jest bardzo gorący z pod korka zbiorniczka wyrównawczego wypływa ciecz chłodząca. Jednakże, gdy sprawdzałem poziom płynu na zimnym silniku, to był w poprawnym zakresie (na wysokości, która jest zaznaczona na zbiorniku wyrównawczym). 2. Wąż między termostatem, a chłodnicą jest bardzo gorący, gdy silnik osiąga wysoką temperaturę. 3. Sama chłodnica jest stosunkowo chłodna. Czy te objawy mogą wskazywać na termostat? Z góry dziękuję za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Czy te objawy mogą wskazywać na termostat? Raczej nie za bardzo, bo Sama chłodnica jest stosunkowo chłodna Mi to wygląda na niedrożną chłodnicę lub uszkodzoną uszczelkę głowicy, skoro tak szybko się gotuje. Sprawdzenie uszczelki jest w dziale poradników - czytać...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość autominus Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedź. Dzisiaj wymieniłem termostat i chłodzenie silnika już poprawnie działa. Chłodnica była stosunkowo chłodna ponieważ jak silnik osiągał wysoką temperaturę, to załączał się wentylator, który dodatkowo ją chłodził.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się