Skocz do zawartości

Ustawienie walu rozrzadu


Gość grigorji
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wymienialem pasek rozrzadu w merivie 1.8 16v 125 km z18xe i chyba ale nie jestem pewien po ściągnięciu paska chyba okręciłem wałem o 360st.Znaki się zgadzaja.Jak teraz go dokładnie ustawić

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj odgrzewam temat bo silnik nie równo pracuje.Nie potrzebnie przekręciłem wałem gdy pasek był już ściągnięty mogłem pokrzywić zawory.Ale do rzeczy ,jeśli jest ustawiony dobrze rozrząd na znakach to które cylindry mają być u góry 1i 4 i jak to sprawdzić po krzywkach wałka rozrządu np przez korek wlewu oleju

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

które cylindry mają być u góry 1i 4

Tak.

 

jak to sprawdzić po krzywkach wałka rozrządu np przez korek wlewu oleju

Nie. Wykręcić świecę, włożyć długi śrubokręt i zobaczyć czy tłok jest u góry a cechy wałków się zgadzają.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeśli jest na dole to w tym położeniu wogule by odpalił? Sprawdzę dzisiaj ale chyba jest u góry.W takim razie zostało ściągnąć głowice i sprawdzić czy zawory nie pokrzywione.

 

[ Dodano: 2014-06-24, 16:57 ]

Jakoś ciężko mi stwierdzić czy coś się nie stało z zaworami.

Rano gdy silnik jest zimny ciężko mu ruszyć na wysokie obroty.Gdy się już zagrzeje to jakoś się zbiera ale z opuźnieniem .Jak mu nacisnę pedał gazu to tak jagby go zalewało i dopiero po chwili reaguje.Ewidętnie stracił moc.Na austostradzie długo się rozpędza do zaledwie max 140 km/godz a przedtem z łatwością osiągał 180 km/godz.Zachowuje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie.

Wymieniłem świece .Sprawdziłem ciśnienie sprężania na wszystkich czterech było w okolicach 12 Bar .Silnik pracuje cicho acz nie zawsze równo .Skazówka z oprotomierza stoi w miejscu.Brak błędów w komputerze CHECK się nie świeci.

A może coś jest jeszcze odpowiedzialne za przyspieszenie,moc.

-Przepływomierz powietrza

-czujnik wału rozrządu szwankuje :-(

-czujnik wału korbowego

-czujnik temperatury

-wydmuchana uszczelka pod głowicą

Najlepiej było by zapożyczyć od kogoś i sprawdzić ale nie ma od kogo a przecież nie będę wszystkiego kupywał.

Chciał bym najpierw wyeliminować te usterki zanim się może wezmne do ściągnięcia głowicy.

Jeśli ten portal po coś jest to może ktoś coś doradzi!!!!!!!

 

[ Dodano: 2014-06-29, 18:47 ]

?......... ............

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.