Gość grigorji Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Wymienialem pasek rozrzadu w merivie 1.8 16v 125 km z18xe i chyba ale nie jestem pewien po ściągnięciu paska chyba okręciłem wałem o 360st.Znaki się zgadzaja.Jak teraz go dokładnie ustawić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Jest dobrze. Na kole z wału jest strzałka - ma być w dół, bo w obudowie rozrządu przy wale jest strzałka do góry i mają na siebie patrzeć. Jest temat w poradnikach - x18xe1 a to ten sam silnik. Czytaj.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorji Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dopiero dzisiaj odgrzewam temat bo silnik nie równo pracuje.Nie potrzebnie przekręciłem wałem gdy pasek był już ściągnięty mogłem pokrzywić zawory.Ale do rzeczy ,jeśli jest ustawiony dobrze rozrząd na znakach to które cylindry mają być u góry 1i 4 i jak to sprawdzić po krzywkach wałka rozrządu np przez korek wlewu oleju   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 które cylindry mają być u góry 1i 4 Tak. jak to sprawdzić po krzywkach wałka rozrządu np przez korek wlewu oleju Nie. Wykręcić świecę, włożyć długi śrubokręt i zobaczyć czy tłok jest u góry a cechy wałków się zgadzają.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grigorji Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 A jeśli jest na dole to w tym położeniu wogule by odpalił? Sprawdzę dzisiaj ale chyba jest u góry.W takim razie zostało ściągnąć głowice i sprawdzić czy zawory nie pokrzywione. [ Dodano: 2014-06-24, 16:57 ] Jakoś ciężko mi stwierdzić czy coś się nie stało z zaworami. Rano gdy silnik jest zimny ciężko mu ruszyć na wysokie obroty.Gdy się już zagrzeje to jakoś się zbiera ale z opuźnieniem .Jak mu nacisnę pedał gazu to tak jagby go zalewało i dopiero po chwili reaguje.Ewidętnie stracił moc.Na austostradzie długo się rozpędza do zaledwie max 140 km/godz a przedtem z łatwością osiągał 180 km/godz.Zachowuje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie. Wymieniłem świece .Sprawdziłem ciśnienie sprężania na wszystkich czterech było w okolicach 12 Bar .Silnik pracuje cicho acz nie zawsze równo .Skazówka z oprotomierza stoi w miejscu.Brak błędów w komputerze CHECK się nie świeci. A może coś jest jeszcze odpowiedzialne za przyspieszenie,moc. -Przepływomierz powietrza -czujnik wału rozrządu szwankuje -czujnik wału korbowego -czujnik temperatury -wydmuchana uszczelka pod głowicą Najlepiej było by zapożyczyć od kogoś i sprawdzić ale nie ma od kogo a przecież nie będę wszystkiego kupywał. Chciał bym najpierw wyeliminować te usterki zanim się może wezmne do ściągnięcia głowicy. Jeśli ten portal po coś jest to może ktoś coś doradzi!!!! [ Dodano: 2014-06-29, 18:47 ] ?......... ............   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się