Skocz do zawartości

Opel błedy - corsa C


Gość jarek65w
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jarek65w

Witam

Generalnie auto nie sprawia problemów - jednak coś takiego dziś odczytałem.

Nie mam za bardzo pomysłu dlaczego ?

Obecne wiec przyczynę trzeba usunąć ale nie wiem jak/co ?

 

B2555 - Lampki oswietlenia wnetrza, napiecie za niskie

(02) - Obecny

 

B1485 - Prad wzbudzenia alternatora zacisk 61, napiecie za niskie

(02) - Nie występuje

 

U2101 - Szyna V-Bus, maksymalna lista konfiguracji nie zaprogramowana

(0A) - Obecny

 

U2102 - Szyna V-Bus, przy szynie jest wiecej kontrolerów niz zaprogramowano

(0A) - Obecny

 

Za rady THX

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość jarek65w

ArKos

Jedynie ja przy strojeniu instalki gazowej - włączałem i wyłączałem automatykę świateł dziennych.

Było trochę wymieniania dysz , zmian ciśnienia na parowniku , czyszczenia wtryskiwaczy , itp. po tym autokalibracja.

A że nie umiem już pamiętać o światłach - musiałem zmieniać programowanie wielokrotnie w ciagu ostatnich 3 miesięcy.

Jest jakiś limit zmian w aucie ?

Bo nic innego nie przypominam sobie a auto mechanika nie widziało dawno.

 

Słaby aku może coś takiego spowodować ? Bo mi chyba gdzieś prąd "znika" :-| .

 

"programowanie SPS i po problemie." - Rozwiń proszę

pozdro

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz auto od nowości? Jesteś pewien, że nic nie było podmieniane?

Starczy, że jakiś moduł zdechł i ktoś wsadził z tego samego modelu ale z bogatszym wyposażeniem i już masz

U2101 - Szyna V-Bus, maksymalna lista konfiguracji nie zaprogramowana

(0A) - Obecny

 

U2102 - Szyna V-Bus, przy szynie jest wiecej kontrolerów niz zaprogramowano

(0A) - Obecny

 

Dalej...

 

Słaby aku może coś takiego spowodować ? Bo mi chyba gdzieś prąd "znika"

Pasowałoby do tego tylko to

B2555 - Lampki oswietlenia wnetrza, napiecie za niskie

(02) - Obecny

 

Dalej

Rozwiń proszę

Service Programming System

W ASO na podstawie numeru VIN z zakodowanym wyposażeniem można dokonać programowania sterowników i modułów czyli przywrócić stan pierwotny. Nawet jak ktoś coś podmienił, to przeprogramowanie rozwiąże problem.

Przykład: Za klimę trza było dopłacać, za tempomat trza było dopłacać... A dowcip polega na tym, że aktywuje się tylko klimę, aktywuje się tempomat i działa. Oczywiście trzeba mieć wiązki elektryczne zamontowane, manetkę tempomatu, sterownik wentylatorów klimy i pare bzdur. Ale jako tak żeby dołożony tempomat czy też klima ruszyła to trzeba przeprogramować sterownik.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość jarek65w

Nie mam auta od nowości , ale sprawdzałem je sobie co jakiś czas i było czysto.

Jedyne programowania w ostatnich 2 latach robiłem ja - wyżej pisałem dlaczego.

 

Dziwna sprawa :roll: , dziwniejsza dlatego że auto mimo wiszących błędów nie pali nic na szafie obecnie. A i nie daje powodów do niepokoju swoim zachowaniem.

 

Zapitala bardzo ładnie i nic by mnie martwiło gdybym tego nie odczytał.

 

Co do lampki to nie palą się od dawna - jakoś mi to nie przeszkadzało więc nawet nie sprawdzałem , żarówka przepalona czy jej brak.

Chyba wytargam ten aku i podładuje trochę , zobaczę czy po wsadzeniu będzie to samo ?

pozdro

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.