Gość pakitko Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 siemanko zastanawiam się czy zamiast dłubać w XEV z wałkami od XER gdzie znaleźć je to jak igłę w stogu siana, czy zrobić swapa na c2.0xe w jakimś dobrym stanie i dopiero go dłubać co sądzicie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 zamiast dłubać w XEV z wałkami od XER gdzie znaleźć je to jak igłę w stogu siana, czy zrobić swapa Słuszna koncepcja. Są silniki z potencjałem, ale są i bez lub ze zbyt małym. Taki jest x20xev. Nie ma sensu dłubać, więcej niż 160-170kM się nie wyjdzie, a straci się kilka tysiaków z portfela. zrobić swapa na c2.0xe w jakimś dobrym stanie Teoretycznie logiczne myślenie i dobre. Praktycznie: 1. NIE DA SIĘ dostać w dobrym stanie c20xe - przestano je produkować w 1993 roku 2. jeśli gdziekolwiek pojawia się c20xe w gwarantowanym stanie, to cena zabija - jest droższy niż v6 3. kupić c20xe i wyremontować go aby był wartościowy i można było modzić, to jakieś 8-10 tysi. Wnioski nasuwają się same. Taniej jest kupić komplet na swapa z anglika - z VB x25xe. Masz wszystko, tylko trzeba przerzucić do swojego, koszt ok. 3-4 tys. To raz. Dwa - na starcie jest 170kM i bombowy moment obrotowy, żadne c20xe nie podskoczy, bo nie da rady. Jest też alternatywa taniego wystrugania 190kM z tego silnika poprzez zapodanie wałków z x30xe (oznaczenie G). Wałki po stówce da sie kupić w stanie igła. Czyli za 400 masz +20kM co jest nie do osiągnięcia w c20xe bo tam każdy kM kosztuje 4x drożej. Kolejna opcja to kolektory i wydech z kwasiaka (3 tysie) ale silnik wychodzi wtedy ok. 215-220kM. Kolejną opcją jest x30xe z Omegi i na starcie jest 211kM, wydech z kwasiaka z kolekltorami to jakieś 240-245kM. Sam silnik znosi 300kM bez kucia. Teraz czas na przemyślenia i męską decyzję: bujać się gównianymi 4-cylindrami, czy mieć męskie v6   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pakitko Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 to są wnioski i takich wniosków podpowiedzi szukałem dzięki kolego chyba się wstrzymam i zrobię na razie te 150-160 z xev bo kompresje mam po 15-16 bar a jak skończę szkołę i jak buda będzie dobra to się swapnie od razu chyba na x30xe.albo kupi się młodsze lepiej doposażone z 2.5 a później jak niestarczy mocy to swap na 3.0 a ze swojego xeva na razie zmienie koło na lżejsze zaślepię all egr, kolektory ssący omega już jest, wydech 4-2-1 z c20xe i się założy jakieś ostrzejsze wałki od tunerów, jeszcze z 1.5 roku taka modyfikacja musi starczyć . a już będzie się odkładać na coś lepszego. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 chyba się wstrzymam i zrobię na razie te 150-160 z xev Szykuj ze 4-5 tysi. Wałki od XER, sterownik od XER (praktycznie nie do zdobycia), rurowy kolektor... Za 3 tysie jest cały silnik do przekładki. Nie licz, że jakieś rewarowe ostre wałki kupisz za grosze - one chodzą po kilka stówek za sztukę a kupić musisz 2, dodatkowo po ich montażu KONIECZNE jest strojenie (ponad tysiak). Nie czytasz ze zrozumieniem tego, co się pisze. Zrobisz jak uważasz. Ja bym nic nie dootykał, jeździł i zbierał kase na swapa na 2.5v6.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pakitko Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 sterownika nie mogę wsadzić bo wyżej odcinka na seri ecu koledzy jeżdżą i jest oki 4-2-1 od c2.0xe jest za 200 zł do kupna tylko trzeba pociac i po spawać do flanszy xev 100zł- flansza koło i docisk od c20ne 100 zł, kolektor omega ssący 50 zł, zostają wałki. skąd ty wziąłeś kolego kolektor rurowy za 3 tysiące Kolektor wydechowy firmy TurboWorks, wykonany jest w 100% ze szlachetnej stali kwasoodpornej 750+ przesyłka (nowy) 450zł i masz już prawie skończony,bez wałków   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 skąd ty wziąłeś kolego kolektor rurowy za 3 tysiące kolektory i wydech z kwasiaka (3 tysie) Nie czytasz ze zrozumieniem tego, co się pisze. Tyle. Skoro wiesz lepiej, że opłaca się dłubać, to dlaczego pytasz?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pakitko Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 sorki za nie doczytanie z kolektorami , może i nie wiem lepiej, a pytałem o opinie a decyzja należy do mnie kolego, dziękuje za wszystkie twoje wypowiedzi bardzo mi pomogły zdecydować co robić.Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5894-x20xev-na-c20xe-czy-d%C5%82uba%C4%87-xev/#findComment-33269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się