Gość marcin32 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 witam mam znow problem z moim golfem.otoz wczoraj podczas jazdy zaczela mi nagle wzrastac temperatura silnika, dosc sporo powyzej polowy.ale nie zagotowalo plynu ani nie wlaczyl sie wiatrak.z nawiewow lecialo na przemian gorace i zimne powietrze.gdy sie zatrzymalem to temperatura spadla do normy. dzis przez dzien bylo ok choc chyba sie mi wydaje ze za szybko sie mi silnik grzeje, po moze 5 km byl nagrzany jakbym nie wiem w jaka gore jechal, ale nie przegrzewal sie.pojechalem do mechanika i mnie wysmial bo nie widzi problemu ani z pompa wodna ani z termostatem.gazowal autem i wiatrak sie wlaczyl. w drodze powrotnej znow nagle skoczyla temperatura powyzej polowy wiatrak nie wlaczyl sie wody nie zagotowalo. postalem troche w postoju,jakies 2 minuty a temperatura w oczach spadla do normy.dodam ze wczoraj i dzis jechalem w ulewie,nie mam oslony pod silnikiem,moze w tym tkwi przyczyna???wczoraj jak sie tak dzialo to tez lalo.moze gdzies sie woda dostaje??dodam ze mechanik patrzyl jak nie padal deszcz   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Sprawdź czy nie jest układ zapowietrzony skoro leci raz zimno raz ciepło z nawiewów   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin32 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A jak mam to sprawdzic.? [ Dodano: 2014-05-17, 07:32 ] Patrzylem czy pompa podaje wode. Jak temperatura skoczy to waz jest zimny a pusci cieple dopiero po chwili i to chyba wtedy jak stoje. podczas jazdy nie spada temperatura wiec musze sie zatrzymac a na postoju w ciagu kilku minut spada szybko.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Może by trzeba zobaczyć w jakim stanie technicznym jest termostat, może się zawieszać i tez takie efekty będą.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Miałem kiedyś taki przypadek że, wiatrak kręcił w drugą stronę na chłodnicy, w czasie jazdy pęd powietrza pchał w jedną a wiatrak w przeciwną i się grzał. Na postoju wiatrak wydmuchiwał i temperatura spadała. Podczas grzania w czasie jazdy bulgotała para (gotowało się) i wskaźnik świrował bo mierzył powietrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Robert czy masz na myśli, że w nasze forum wdał się program rodem z TVN TURBO będzie Pan zadowolony sam wiatrak nie zakręci w drugą stronę, a poza tym nie macie pojęcia jak mi ten program ciśnie na jaja masakra też bym temu kolesiowi naszykował usterkę i nie znajdzie, rozgrzebie cały samochód i polegnie a mam na myśli uszkodzony korek wlewu paliwa w Oplu lekko się rozszczelni i jest fajny zapach ale tylko jak otworzysz okno w czasie jazdy, a mało kto wie że starczy tylko korek wymienić, ot taka informacja   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 O widzisz z tym korkiem też fajne wiedzieć , a jak o korkach to... Parę lat temu kupiłem mazdę323 (diesel) za niewielkie pieniądze bo jechał 2 km i tracił moc. Kumpel wszędzie już był i cuda naprawiał, jak go kupiłem jako uszkodzony to pojechałem zatankować a tam pssss po odkręceniu zbiornika, poluzowałem korek i się naprawiło.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się