Skocz do zawartości

skoki temperatury na silniku


Gość marcin32
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin32

witam

 

mam znow problem z moim golfem.otoz wczoraj podczas jazdy zaczela mi nagle wzrastac temperatura silnika, dosc sporo powyzej polowy.ale nie zagotowalo plynu ani nie wlaczyl sie wiatrak.z nawiewow lecialo na przemian gorace i zimne powietrze.gdy sie zatrzymalem to temperatura spadla do normy. dzis przez dzien bylo ok choc chyba sie mi wydaje ze za szybko sie mi silnik grzeje, po moze 5 km byl nagrzany jakbym nie wiem w jaka gore jechal, ale nie przegrzewal sie.pojechalem do mechanika i mnie wysmial bo nie widzi problemu ani z pompa wodna ani z termostatem.gazowal autem i wiatrak sie wlaczyl. w drodze powrotnej znow nagle skoczyla temperatura powyzej polowy wiatrak nie wlaczyl sie wody nie zagotowalo. postalem troche w postoju,jakies 2 minuty a temperatura w oczach spadla do normy.dodam ze wczoraj i dzis jechalem w ulewie,nie mam oslony pod silnikiem,moze w tym tkwi przyczyna???wczoraj jak sie tak dzialo to tez lalo.moze gdzies sie woda dostaje??dodam ze mechanik patrzyl jak nie padal deszcz

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin32

A jak mam to sprawdzic.?

 

[ Dodano: 2014-05-17, 07:32 ]

Patrzylem czy pompa podaje wode. Jak temperatura skoczy to waz jest zimny a pusci cieple dopiero po chwili i to chyba wtedy jak stoje. podczas jazdy nie spada temperatura wiec musze sie zatrzymac a na postoju w ciagu kilku minut spada szybko.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

Miałem kiedyś taki przypadek że, wiatrak kręcił w drugą stronę na chłodnicy, w czasie jazdy pęd powietrza pchał w jedną a wiatrak w przeciwną i się grzał. Na postoju wiatrak wydmuchiwał i temperatura spadała. Podczas grzania w czasie jazdy bulgotała para (gotowało się) i wskaźnik świrował bo mierzył powietrze. ;-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert czy masz na myśli, że w nasze forum wdał się program rodem z TVN TURBO będzie Pan zadowolony :lol::lol::lol: sam wiatrak nie zakręci w drugą stronę, a poza tym nie macie pojęcia jak mi ten program ciśnie na jaja masakra też bym temu kolesiowi naszykował usterkę i nie znajdzie, rozgrzebie cały samochód i polegnie a mam na myśli uszkodzony korek wlewu paliwa w Oplu lekko się rozszczelni i jest fajny zapach ale tylko jak otworzysz okno w czasie jazdy, a mało kto wie że starczy tylko korek wymienić, ot taka informacja ;-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

O widzisz z tym korkiem też fajne wiedzieć :lol: , a jak o korkach to... Parę lat temu kupiłem mazdę323 (diesel) za niewielkie pieniądze bo jechał 2 km i tracił moc. Kumpel wszędzie już był i cuda naprawiał, jak go kupiłem jako uszkodzony to pojechałem zatankować a tam pssss po odkręceniu zbiornika, poluzowałem korek i się naprawiło. :mrgreen:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.