Skocz do zawartości

Astra H szarpanie na niskich obrotach


Gość sebastian2209
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sebastian2209

Witam wszystkich.

Może zacznę od początku stałem się szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem Asty H na początku miałem wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach, wymieniłem czujnik położenia wałka,świece i cewkę i niestety nic nie pomogło dalej było wypadanie zapłonu postanowiłem zaślepić zawór EGR i wypadanie zapłonu ustało pojawił się błąd ubogiej mieszanki na 1-wszym cylindrze wymieniłem EGR na nowy zatankowałem pb98 i nie mam żadnych błędów lecz szarpie mi autem jadąc stałą prędkością niezależnie od biegu tak do 2000 obrotów powyżej 2tyś obrotów auto jedzie płynnie.

PROSZĘ O POMOC

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sebastian2209

tak kolego nic nie pokazuje.

Wydaje mi się że to może być związane ze sterowaniem EGR jak odłączysz wtyczkę to szarpanie ustaje ale przy ruszaniu trochę muli przez 2sek. i dostaje mocy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem EGR na nowy
to może być związane ze sterowaniem EGR

 

Nie może to być problem ze sterowaniem, tylko sam EGR może być nie halo. Nowy nie oznacza dobry. Szczególnie, jeśli to zamiennik, bo Opel nie lubi elektrycznych i elektronicznych zamienników.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest możliwość to sprawdź dane livedata - np. OP-COMem i zobacz, ile przepływomierz pokazuje zassanego powietrza. Dość prawdopodobne, że świruje, miałem taki przypadek.

Jest też możliwe, że twinport się zes**ł. Klapki się zablokowały i głupieje. Wtedy demontaż kolektora ssącego, rozbiórka i czyszczenie lub wymiana jeśli są zabite na amen.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sebastian2209

Dodam że na zimnym silniku jest ok mógłbym powiedzieć że jest za mocny i ma zryw przy ruszaniu tylko jak się nagrzeje to płynniej rusza ale za to przy niskich obrotach szarpie.

 

[ Dodano: 2014-05-30, 18:13 ]

Witam.

Problem z szarpaniem na niskich obrotach rozwiązany.

Przyczyną był zatkany kanał EGR-U w kolektorze ssącym.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.