Skocz do zawartości

wtryskiwacze


Gość Astera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałam w trasie tak po 300km poczułam zapach paliwa zostało mi jeszcze 50 do domu wiec, że nic poza tym się nie działo to leciałam dalej ale wskazówka dość szybko przybliżała się do rezerwy. Stanowczo za szybko. Dojechałam na resztkach i tylko dlatego, że było ciemno. Jak zobaczyłam na parkingu jaki ślad z paliwa moja Asterka zostawiła to załamka :-o . Rano poszłam na oględziny i szok :shock: odpalić nie chciała ale po chwili załapała i wtedy odkryłam katastrofę leje się paliwo z wtrysku! Nie jest to wąż przelewowy jak początkowo mi się wydawało ale te wtryski mają takie śruby jak by były skręcane z dwóch części i tam się rozszczelniło. Wtryski to bardzo droga rzecz. I mam pytanie: czy może to ma jakąś tam uszczelkę pomiędzy tymi śrubami i czy to można jakoś tanim kosztem naprawić, bo u mnie bieda :-( Mechanik mój po rozmowie telefonicznej powiedział, że tego robić nie będzie, bo nie ma sprzętu do ustawienia wtrysku.Pomocy prooszę bardzo!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to można jakoś tanim kosztem naprawić

Koszt materiałów (uszczelnień) nie jest jakiś wysoki, ale musiałby to zrobić fachowiec. Wtryski to delikatna rzecz i trzeba wiedzieć co się robi, a nie tylko przypuszczać. Poza tym trzeba wtryski skalibrować a do tego potrzebne jest specjalistyczne urządzenie.

Mam na bieżąco do czynienia z dieslami i mogę powiedzieć tylko tyle, że KAŻDA próba samodzielnej naprawy problemu dotyczącego wtrysków kończyła się w naszym serwisie z niemałym rachunkiem.

Proponuję zacisnąć pasa i oddać auto do warsztatu zajmującego się dieslami. Tak będzie najtaniej i najbezpieczniej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Astera
czy to można jakoś tanim kosztem naprawić

Koszt materiałów (uszczelnień) nie jest jakiś wysoki, ale musiałby to zrobić fachowiec. Wtryski to delikatna rzecz i trzeba wiedzieć co się robi, a nie tylko przypuszczać. Poza tym trzeba wtryski skalibrować a do tego potrzebne jest specjalistyczne urządzenie.

Mam na bieżąco do czynienia z dieslami i mogę powiedzieć tylko tyle, że KAŻDA próba samodzielnej naprawy problemu dotyczącego wtrysków kończyła się w naszym serwisie z niemałym rachunkiem.

Proponuję zacisnąć pasa i oddać auto do warsztatu zajmującego się dieslami. Tak będzie najtaniej i najbezpieczniej.

 

Dzięki

Tyle chciałam wiedzieć. Jeżeli koszt aby to naprawić nie jest aż tak wysoki jak wymiana to już mi pomogłeś, bo wiem, że to się naprawia. :->

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.