Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cewka nowa - więc raczej dobra. Co do samego EGR-a dziś zdjąłem z niego wtyczkę i obroty sa ok nie falują itp więc zwyczajnie trzeba będzie go zaślepić - w weekend się tym zajmę, dodam tylko, że po odpięciu wtyczki check się palił ale to chyba normalne, czy jednak się mylę i można go całkowicie wywalić i zaślepić otwór po nim ?

 

Grzechowi chodziło o cewkę od EGR. ;)

 

Zdjąłeś z niego wtyczkę i praca się unormowała ponieważ odpięty zawór był cały czas zamknięty :) Check się palił bo komp nie wykrył EGR`u ;) z powodu odpiętej wtyczki :P

 

 

Podepnij z powrotem wtyczkę i zmień uszczelkę na taką bez otworów i powinno być ok :)

Wywalić go kompletnie nie możesz bo będzie się cały czas check palił ...

 

Tu masz mniej więcej pokazane jak ta zaślepka ma wyglądać :)

http://www.astra-g.cz/view.php?cisloclanku=2011090001

 

Temat do zamknięcia w zasadzie, EGR zaślepiony i obroty stoją w miejscu :)) Fakt, że dojście do tego zaworka nie jest bajeczne w tym silniku ale da się to zrobić bez większych problemów, najgorzej wsadzić s powrotem EGR z uszczelką - przydatna druga osoba do podtrzymania EGR-a bo samemu cięzko tam włożyć dwie ręce. Tak czy siak dzięki za pomoc.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania