gsm18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam zakupiłem samochodzik Opel Astra F 92 rok 1,8i silnik mam dwa problemy z samochodem samochód ma bardzo wysokie obroty 2-3 tysiące zaraz po odpaleniu nieraz obroty spadną do 1,5 ale przeważnie ma 2 tysiące i jak się podgrzewa to obroty wzrastają i jak się na grzeje ciężko odpala (trzeba chwile po kręcić i dodać gazu zeby złapał) zimny ładnie pali proszę o pomoc w celu z diagnozowania usterki   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sl72 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 odepnij wtyczkę od czujnika tęmperatyry w kolektorze   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 chodzi o ten czujnik co jest w okolicach alternatora?? jeżeli tak go odpiąłem odpaliłem efekt ten sam tylko że się kontrolka silnika zapaliła Potencjometr przepustnicy napięcie na zapłonie 0.47 V po naciskaniu gazu napięcie wzrasta do max 4,43 V w linku poniżej zamieściłem filmik z próbą odczytu błedów jeżeli ktoś może proszę zobaczyć co sygnalizuje check :-> http://youtu.be/5guPdAUaTbM   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Tu masz wszystko napisane http://forum.samnaprawiam.com/elektrykakody-bledow-ich-odczyt-czyli-kontrolka-z-kluczem-vt255.htm?highlight=kody+b%B3%EAd%F3w a Twoje błędy to 19 44 45 25 35   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 dziękuje za odpowiedź i odczyt teraz mam prośbę jak po kolei po sprawdzać i ewentualnie wykluczyć usterkę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Czasem są błędy powiązane z sobą dobrze by było je najpierw skasować i zobaczyć czy znowu je wywali, większość błędów wygląda mi na jakąś ingerencje w okablowanie samych czujników lub przerwy w obwodzie, postaraj się skasować błędy zgodnie z poradnikiem lub podłącz sie do kompa i je skasuj o ile masz taka możliwość.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 niestety nie mam możliwosci pod kompa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 To pozostaje Ci procedura jaka jest opisana w poradniku który Ci podałem, na samym końcu jest opisana.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 był problem z obrotami na gazie i benzynie takie same występowały 2000-3000 obrotów wymieniłem świece i przewody problem troszkę się rozwiązał ale nie całkiem ponieważ na benzynie obecnie ma obroty 1500 - 1700 natomiast na gazie 1000   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jednym z błędów był wadliwe działanie regulatora wolnych obrotów, wyciągnij go wymyj i sprawdź czy się poprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się