Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Okazalo się że wiązki kabli dawały w d...ę i na zimnym silniku dochodziło do takich anomalii

dodatkowo

przeczyszczono przepustnicę

przedmuchano przewody

 

Wszystko wróciło do normy

auto pali i silnik pracuje bez zarzutów

Po odpaleniu obroty 1100 później spadaja na 1000 po zagrzaniu na 900-950

czyli tak jak byc powinno.

 

Jesli ktoś będzie miał taki problem polecam zacząć właśnie od przepustnicy i poszukiwań na wiązkach

ponoć te przewody lubią się zuzywac we francuskich samochodach.

 

 

 

 

niestety zaraz po naprawie okazało się że sprzęgło zaczęło "ślizgać" :evil:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5784-peugeot-partner-dlawienie-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-33029
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5784-peugeot-partner-dlawienie-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-33034
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania