Gość sebik2345 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Witam mam do was pytanie otóż zrobiony mam samochód po pęknieciu paska .głowica ,nowa uszczelka,nowy pasek alternatora bo był słaby a jak jadę to temperatura czasem potrafi się podnieść się do połowy połowy skali i włącza się dmuchawa,dodam iż olej był zmieniony na nowy wczoraj i jego stan jest taki jaki był po wlaniu na bagnecie,płyn chłodzący też jest normalny czyli taki jak wlałem a i przy odkręconym korku nie wywala płynu jak chodzi czyli to chyba nie głowica?jakbyście mogli mi poradzić co to może być a może taka temperatura jest w porządku bo poza połowę podczas jazdy się niby nie wychyla dochodzi maks do połowy na postoju wychodziło kreskę ponad połowę ale dmuchawa się załącza i schładza,a i jest jeszcze jeden mały problem zarówno przed pęknięciem paska rozrządu strzelał w filtr na gazie jak i po zrobieniu dziś dwa razy kichnął przed naprawą było gorzej ale to chyba nie kwestia rozrządu bo silnik chodzi równo chyba gazownik się kłania?a może świece bo kable wymieniałem z miesiąc temu przed awaria,rozrząd ustawiony na blokady według książki,dodam że samochód ma normalne kopyto dzisiaj pierwszy raz od złożenia strzelił dwa razy,z góry dziękuje za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jeśli wskazówka nie dochodzi do czerwonego pola można uznać że to jest normalne a co do strzelania w filtr to proponuję jechać do gazownika i wykonać regulację instalacji LPG.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się