Gość andrzejek75 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam, mam do Was pytanie odnośnie silnika Z16XE1 w Astrze H. Mam na oku jeden samochód, ale ma pewien mankament. Właściciel po diagnozie ASO twierdzi, że do wymiany jest sterownik silnika (samochód trzęsie się , czy coś takiego - po dodaniu gazu objaw ustępuje). Dotychczas serwis wymienił katalizator i sondę lambda. W cenie zakupu może to naprawić (wymiana na nowy w ASO) lub obniżyć cenę. Moje pytanie jest takie czy warto kupować takie auto. Czy fakt, że padł sterownik może negatywnie świadczyć o kondycji auta? Czy może warto kupić jeśli już będzie miał nową oryginalną część? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To jest choroba tych silników i to nie zależnie w jakim modelu Astry został zamontowany, przyczyną jest przegrzewanie bo sterownik silnika leży bezpośrednio na silniku, jeśli dostaniesz nowy sterownik to myślę że warto kupić po za tym jest dużo firm zajmujących się naprawą w/w sterowników. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejek75 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jeśli taka jest przypadłość to chyba właśnie na plus będzie ten nowy sterownik. Zawsze na jakiś czas będzie spokój. Słyszałem, że w astrach padają sprężarki klimy, ale o sterownikach dowiedziałem się niedawno. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 a ja nie słyszałem o padających sprężarkach no chyba że z winy właściciela który zaniedbał ten układ w swoim samochodzie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejek75 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Z doświadczenia nie wiem, tylko mówię co słyszałem . Na coś jeszcze warto zwracać uwagę w Astrze H przed zakupem. Chodzi mi czy było robione lub będzie trzeba zrobić. Wiem, że przy 150 000 km regulacja luzu + rozrząd. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Wiem, że przy 150 000 km regulacja luzu + rozrząd. Coś nie tak, rozrząd wymienia się co 90 tyś i nie ma żadnych regulacji luzów, po za tym autko nie do zajechania pod względem zawieszenia. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzejek75 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jak najbardziej jest regulacja luzu przy 150 000 km i rozrząd taki sam przebieg lub 10 lat. Info z ASO. Tak samo jest w książce . Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się