Skocz do zawartości

Kontrolka ladowania


Gość Zakibar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

ciag dalszy problemow z Pradnica.bylem u Hondy i i stwierdzili ze pradnica jest do d..y.Alternator jest nowy i jakos nie bardzo chce mis ie wierzyc ze moze byc do niczego.Na chwile obecna auto jezdzi ale trzeba miec zapalone.Jak jade bez swiatel to kontrolka po paru kilometrach zaczyna sie zapalac na 2-4 sec. potem gasnie i potem znow sie historia powtarza.

Co robic reklamowac pradnice i znow inna zabudowac ??Zaraz sprawdze kable od masy i inne.Moze ktos mial podobny problem bede wdzieczny za kazdy post.

Pozdrawiam Zakibar

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak Ty chaotycznie piszesz czytam to chyba z szósty raz i nie wiem o co chodzi, uspokój nerwy i rozpocznij od początku.

 

ciag dalszy problemow z Pradnica.bylem u Hondy i i stwierdzili ze pradnica jest do d..y.Alternator jest nowy i jakos nie bardzo chce mis ie wierzyc ze moze byc do niczego

 

to w końcu co tam masz zamontowane prądnica czy alternator ?

 

Na chwile obecna auto jezdzi ale trzeba miec zapalone.

 

co tam masz mieć zapalone, fajkę czy coś innego

 

Moze ktos mial podobny problem bede wdzieczny za kazdy post.

 

chętnie pomożemy ale ustal wszystkie fakty i scal je w całość :cry:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak Ty chaotycznie piszesz czytam to chyba z szósty raz i nie wiem o co chodzi, uspokój nerwy i rozpocznij od początku.

 

ciag dalszy problemow z Pradnica.bylem u Hondy i i stwierdzili ze pradnica jest do d..y.Alternator jest nowy i jakos nie bardzo chce mis ie wierzyc ze moze byc do niczego

 

to w końcu co tam masz zamontowane prądnica czy alternator ?

 

Na chwile obecna auto jezdzi ale trzeba miec zapalone.

 

co tam masz mieć zapalone, fajkę czy coś innego

 

Moze ktos mial podobny problem bede wdzieczny za kazdy post.

W

 

chętnie pomożemy ale ustal wszystkie fakty i scal je w całość :cry:

 

Witam,

rzeczywiscie chaotycznie to napisalem ale teraz zaczne ta historie od poczatku.

Mam nastepujacy problem:pare tygodni temu podczas jazdy zaswiecily sie wszystkie kontrolki i zgasl motor,po pol godzinie motor jakby nigdy nic odpalil.Pojechalem do warsztatu zmierzyli akumulator (56%) i powiedzieli ze akumulator nalezy wymienic,na co sie zgodzilem gdyz ten akumulator byl 8 lat stary. Po uplywie okolo tygodnia zaczela swiecic i gasnac kontrolka ladowania,pojechalem na warsztat zmierzyli i powiedzieli ze alternator trzeba wymienic.Jezdzilem okolo tygodnia i kontrolka nie swiecila,potem znowu zaczela swiecic i gasnac wiec wymienilem alternator(nowy).Po przejechaniu ok 100km znow zaczyna swiecic i gasnac,potem znow jakis czas przestaje swiecic i ponownie swieci i tak w kolko.Wyczyscilem wszystkie punkty masy i nic sie nie zmienilo,swieci pare razy i gasnie na dluzszy czas ale akumulator sie nie wyladowywuje.Bylem znow na warsztacie podlaczyli komputer ale nie ma zadnego meldunku o bledzie.Zwrocilem sie do Hondy powiedzieli ze mam przyjechac jak bedzie swiecic kontrolka ladowania,problem w tym ze ona swieci tylko pare sekund i potem gasnie.

Ponownie zwrocilem sie do Hondy i po przemierzeniu i jezdzie probnej z testerem stwierdzili ze przyczyna jest alternator ktory powinienem reklamowac.Dzisiaj na spokojnie jeszcze raz przejrzalem kable i oczyscilem punkty masy.Nic to nie dalo.Gdy jezdze z zapalonymi swiatlami to sie nic nie dzieje gdy tylko wylacze swiatla to prawie natychmiast zapala sie na pare sekund kontrolka ladowania,potem gasnie i tak w kolko Przypuszczam ze przyczyna jest sprzeglo na rolce ale jakos nie moge uwierzyc ze nowy alternator i do niczego.Bede wdzieczna za kazda porade.Pozdrawiam Zakibar

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość zbigniew007

kolego jak masz ten stary alternator to podjedz gdzieś do elektryka i niech go sprawdzi i naprawi . dodam że nowe alternatory też sie psują znam w okolicy u siebie ze 3 przypadki ze po 2 tygodniach alternator był do d..y

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego jak masz ten stary alternator to podjedz gdzieś do elektryka i niech go sprawdzi i naprawi . dodam że nowe alternatory też sie psują znam w okolicy u siebie ze 3 przypadki ze po 2 tygodniach alternator był do d..y

 

dzieki,mieszkam w niemczech tu trudno znalezc takiego fachowca,chociaz w Wiedniu widzialem na wlasne oczy warsztat elektryczny gdzie mozna bylo przewinac silnik od pralki,odkurzacza i innego sprzetu AGD.Sadze ze problem jest w rolce a konkretnie w jej sprzegle.Tylko czemu jak sie swiatla pala to nie wlacza sie kontrolka ladowania.Pozdrawiam 3maj sie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość zbigniew007

kolego czytałem na necie i znalazłem takie coś niewiem czy tyczy sie twego auto ale facet pisał ze ma honde cr-v z 2009 r i ma podobny problem jak jest uto zimne i odpali to ma napiecie 14,2 v a jak silnik sie nagrzeje napiecie ma 12,6 a jak włączy światła i lub jakiś inny odbiornik to napiecie wzrasta do 14,2 v podobno alternator ma wyjście oznaczone C z którego idzie przewód do ECU który reguluje napiecie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego czytałem na necie i znalazłem takie coś niewiem czy tyczy sie twego auto ale facet pisał ze ma honde cr-v z 2009 r i ma podobny problem jak jest uto zimne i odpali to ma napiecie 14,2 v a jak silnik sie nagrzeje napiecie ma 12,6 a jak włączy światła i lub jakiś inny odbiornik to napiecie wzrasta do 14,2 v podobno alternator ma wyjście oznaczone C z którego idzie przewód do ECU który reguluje napiecie

 

Dzieki,to dotyczy mojego auta Honda CR-V 2005 diesel,nie wiesz jak sie ta historia skonczyla?

ECU( Engine Control Unit) to jest sterownik w benzynowym aucie a w dieslu EDC (Electronic Diesel Control)??? To juz chyba za wysokie progi na moje umiejetnosci.Czyli trzeba cos przeprogramowac??? Czy wymienic sterownik albo kabel??Jak dlugo mozna tak jezdzic??

Druhowie,Koledzy,POMOZECIE ??

POzdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się by ten przewód o oznaczeniu C regulował napięcie, to zadanie wykonuje regulator napięcia w samym alternatorze przewód C może być wykorzystany do podawania impulsów do EDC że silnik pracuje i na jakich obrotach, sam alternator reguluje napięcie i zawsze stara się by było około 14,5 V jeśli tam są jakieś wahania to przyczyny trzeba szukać tylko w alternatorze no chyba że alternator jest na 100 % sprawny a przyczyna tkwi w samym układzie sygnalizacji, druga sprawa gdyby to była przyczyna po stronie samochodu to po wymianie na nowy alternator też by kontrolka szalała a to było po przejechaniu jakiegoś tam odcinaka drogi. Moja propozycja jest taka poszukać dobrego elektryka oddać swój tary do regeneracji najlepiej jeszcze niech warsztat regenerujący wymieni go w samochodzie i sprawdzi, troszkę więcej zapłacisz ale zawsze możesz ich atakować w ramach gwarancji że coś nie działa. We wszystkich Twoich wypowiedziach nie podałeś jakie napięcie podaje alternator, może by trzeba to sprawdzić zmierzyć cokolwiek.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Zakibar
Nie wydaje mi się by ten przewód o oznaczeniu C regulował napięcie, to zadanie wykonuje regulator napięcia w samym alternatorze przewód C może być wykorzystany do podawania impulsów do EDC że silnik pracuje i na jakich obrotach, sam alternator reguluje napięcie i zawsze stara się by było około 14,5 V jeśli tam są jakieś wahania to przyczyny trzeba szukać tylko w alternatorze no chyba że alternator jest na 100 % sprawny a przyczyna tkwi w samym układzie sygnalizacji, druga sprawa gdyby to była przyczyna po stronie samochodu to po wymianie na nowy alternator też by kontrolka szalała a to było po przejechaniu jakiegoś tam odcinaka drogi. Moja propozycja jest taka poszukać dobrego elektryka oddać swój tary do regeneracji najlepiej jeszcze niech warsztat regenerujący wymieni go w samochodzie i sprawdzi, troszkę więcej zapłacisz ale zawsze możesz ich atakować w ramach gwarancji że coś nie działa. We wszystkich Twoich wypowiedziach nie podałeś jakie napięcie podaje alternator, może by trzeba to sprawdzić zmierzyć cokolwiek.

 

Witam,

bylem juz w dwoch warsztatach u Bosch i u Hondy i tam zostalo wszystko przemierzone,

podczas jazdy gdy kontrolka nie swieci napiecie jest 14,5V a gdy sie zapala spada na 12,4.akumulator sie nie wyladowywuje.

W Hondzie polecaja reklamowac alternator z kolei u Boscha mowia ze alternator jest za slaby,co jest nie prawda gdyz najpierw wybudowalem stary i potem wedlug jego numerow i dowodu zamowilem nowy.Jest w Rudzie jakis magik ktory regeneruje alternatory.Mieszkalem na Halembie i byc moze na swieta tam przyjade.

Pozdrawiam Zakibar

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość zbigniew007

kolego jeszcze jedno pytanie pisałeś że jak włączysz światła to nie zapala się ta kontrolka a powiedz czy jak wyłączysz je a włączysz radio lub nadmuch czy ona też sie zapala

 

[ Dodano: 2014-03-01, 16:05 ]

kolego masz tu link http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=9970238#9970238

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.