Gość piotrekkk Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Hej, mam taki problem z moim a4 1.6 ADP + LPG sekwencja. Mianowicie auto jak jest zimne odpala normalnie, natomiast po dodaniu gazu dusi się, strzela w dolot, szarpie - nie da się jechać. Po nagrzaniu objawy ustępują (nie mam jak sprawdzić na LPG, bo przełącza się jak silnik już jest ciepły). Wymienione: pompa paliwa, filtr paliwa, świece, kable, kopułka, czujnik halla, przepływomierz, czujnik temperatury - bez efektu. Kilkukrotnie zrobiona adaptacja przepustnicy, VAG nie pokazuje żadnych błędów. Rozrząd dobrze ustawiony. 4 mechaników rozłożyło ręce.. Zostaliście mi Wy drodzy Panowie Jakieś pomysły? Uwalony komp? Uwalona przepustnica? W sumie to już niedużo mi zostało do wymiany.. PS Jak powoli się dodaje gazu to jest szansa wkręcić go na obroty, natomiast przy gwałtownym naciśnięciu pedału jest tragedia. Objawy nasilają się pod obciążeniem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Skłaniałbym się ku złej mieszance paliwowo powietrznej - mówię tu o samej benzynie, ewentualnie zapłon ale to wg mnie mniej prawdopodobne bo na LPG by nie trybił. Z innych pomysłów to może robi się "nakładka" i jednocześnie idzie gaz i benzyna, tzn przepuszcza któryś zawór od gazu - można łatwo to sprawdzić zakręcając zawór na butli i odpalić auto na benzynie. Te strzały w dolocie sugerują ubogą mieszankę lub za wczesny zapłon - czujnik halla był wymieniany a zapłon ustawiony porwanie?? I jeszcze jedno co to zostało wymienione to na części jakiś dobrych marek ?? Nowe często nie oznacza dobre. I polecam sprawdzić wężyk idący od listwy wtryskowej do przepustnicy -wężyk podciśnienia, u mnie potrafił spuchnąć i od czasu do czasu miałem podobne objawy strzały, brak reakcji na wciśniecie pedału gazu itp.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Pojeździj tylko na benzynie bez używania gazu. Po ok. 30-40km sterownik silnika powinien się opamiętać. Jeśli tak będzie, to gaz do regulacji.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekkk Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Gaz zakręcałem - zero efektu. Ten wężyk o którym piszesz nie wygląda u mnie ciekawie, ale jest sprawny (nie puszcza ciśnienia). Arkos, a po odpięciu aku i adaptacji przepustnicy nie powinien się sterownik ogarnąc? Strzelanie w dolot to uboga mieszanka? Mnie się zawsze wydawało, że za bogata?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 po odpięciu aku i adaptacji przepustnicy nie powinien się sterownik ogarnąc? Niekoniecznie. Strzelanie w dolot to uboga mieszanka? Tak. Mnie się zawsze wydawało, że za bogata? Wtedy strzela w wydech, gdzie dopala się nie spalona benzyna.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekkk Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Wymieniłem ten przewód od listwy do przepustnicy, adaptacja - nadal dusi się. Po dłuższych obserwacjach jestem w stanie stwierdzić, że to występuje tylko i wyłącznie w przedziale 1000 - 2700 obrotów, jak już przekroczę te 2700 to jest ok. Nic, jadę więc zatankować pb i pojeżdżę trochę, zobaczymy..   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Nie czaje tego "puszcza ciśnienia" Wężyk ten powinien być drożny i zarazem szczelny tj nie spękany przełamany itp.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrekkk Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Hej, zagadka rozwiązana. Arkos jak zwykle nieomylny - po dłuższej jeździe na PB problem zaniknął. Dziekuję za pomoc i pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Doświadczenie robi swoje - dlatego nieomylny :PP   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 piotrekkk, jedź do gaziarza, niech Ci porządnie wyreguluje LPG. Niech nie patrzy na mapy wtrysku LPG/bencyny, tylko niech patrzy na czas wtrysku benzyny. Jeśli np na benzynie wynosi 15ms to po przełączeniu na LPG ma tak regulować, żeby na podglądzie był 15ms na benzynie. <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się