Gość majkel333 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Sprawa dotyczy auta mojego ojca. Posiada on Mercedesa 190 2.3 benzyna+LPG. Samochód na gazie gaśnie na wolnych obrotach dopóki się nie rozgrzeje do conajmniej 90 stopni. Spalanie w mieście oscylowało w granicach 17 l/100 km. Ojciec pojechał na regulację do gazownika po której auto dalej gaśnie i zaczeło palić 25 l/100 km. Żaden gazownik nie wie o co chodzi i nie potrafi tego wyregulować. Już nie wiem co mam z tym sachodem robić...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 parownik może sie kończyć i wymagać regeneracji   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 parownik może sie kończyć i wymagać regeneracjirównież potwierdzam tezę ArKosa.Ile ma przelatane na parowniku km? Ile lat jeżdżony parownik bez regeneracji? Jak dawno wymieniany był filtr powietrza? - bynajmniej ja wymieniam co 5 tys.km, gdyż LPG jest bardzo czuły na zabrudzony filtr powietrza i wtedy może więcej palić. Jak bedziesz sam regenerował parownik to komplety naprawcze są niedrogo na allegro. Jeżeli natomiast dasz gaziarzowi do regeneracji to równie dobrze mozesz samemu kupić drogi nowy parownik i po wymianie jechać na regulację. Orientacyjne ceny usług: - komplet naprawczy - 60-90 zł - regeneracja parownika (w tym robocizna i części) - ok. 200 zł - nowy parownik 200-300 zł (są i droższe)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 nowy parownik 200-300 zł (są i droższe) i tańsze tez są, po 150-180 się zaczynają, co jest dość konkurencyjne względem regeneracji   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 no mój parownik nowy kosztuje 350-400 zł LANDI-RENZO SE81, ale do regeneracji jest wspaniały, już 2 razy regenerowany i żadnego uszczerbku, przeszło 200 kkm nalatane.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się